Inlägg från: Tess Dennis |Visa alla inlägg
  • Tess Dennis

Fler 27 juni-brudar?

Vi gifter oss också den 27 juni! Bokat kyrka. Sen ska vi ha festen utomhus så till det har vi fixat, bord, stolar, dukar, det mesta av bordsdekorationen, ljuslyktor osv. Vi kommer ha grillbuffé och har fixat två stora grillar. Min klänning är klar, m3b:s kläder är nästan klart förutom skjorta. Sen har vi inte fixat skor ännu så det återstår. Kläder till barnen har vi tittat ut men inte köpt. Ringarna är vi inte heller riktigt klara med... Placeringskorten gjorde jag klart igår och har även påbörjat festprogram och vigselprogram, vet hur framsidorna kommer bli iaf :)

Tiden springer verkligen på och jag vill inte sitta med allt i sista minuten så jag SKA vara klar några veckor innan med alla smågrejer som ska fixas :)

Hur mycket gäster ska ni ha?

• Tess Dennis

Vi blir ca 100 personer. Ska som sagt ha grillbuffé, utomhus. Hoppas bara på sol :)

Har ni köpt ringar?

• Tess Dennis
    Matina skrev 2009-04-14 13:50:27 följande:
    Vad ska era blivande makar ha på sig?
    Vi gifter oss också den 27 juni. Vi har 107 gäster och min m2b ska ha på sig vit kostym, ljus väst, blå slips. :)

Vad har/ska ni ge/gett för era ringar?
  • Tess Dennis

Anapanasiti: Hässleholm, Skåne
    Imma: Järfälla, Uppland
    brud27juni: Kungsholmen,Stockholm
    Lottis77: Uppsala
    Mrsholm: Degerfors, Värmland
    ÖBRUD: Göteborg
    nni: Eslöv, Skåne
    Sweedie70: Åre, Jämtland
    Tess87: Växjö, Småland

• Tess Dennis

Hej på er.. längesen nu. Hur går det? :)
    Jag oroar mig också lite för möhippan :P enda helgen som är ledig för mig är helgen som kommer nu. Om det inte blir denna helgen undrar jag hur dom ska lösa det.. Jobbar sen 3 av fyra helger innan bröllopet. *nervös* haha :)

Någon som haft sin möhippa?

Svar på tråden Fler 27 juni-brudar?