Vårt brölllop i era händer
Ja.. vad ska man säga...
Jag var med i avsnittet av serien "vårt bröllop i era händer" igår. Jag och min man Peter blev såå sjukt nöjda med vårat bröllop, det kunde inte blivit bättre
Men man blir besviken när man läser inlägg här och folk som inte vet någonting spånar om huruvida jag gillade min klänning eller inte osv.. *suck*
Alla visar känslor olika.. jag är dålig på att visa både glädje och sorg-- Är inte den som stutsar och skriker av glädje.. Men jag lovar jag ÄLSKADE klänningen
Och angående sången så "mixtrades" det inte särskilt mycket med den. Jag var nervös och grät i 2 dagar innan jag skulle sjunga. När jag sen kom till studion och hade kamera team och ljudkillar (ett helt gäng) med mej var jag så nervös så jag bara skakade och kunde inte få fram ett ord. Sen försvann tv och jag fick sjunga ensam med studiokillen och då släppte allt... Slutade skaka tänder och jag lovar..då lät det mycket bättre. Det låg några timmars sång bakom den alltså.. och inge fejk som man kan tro när man hörde första minutrarna jag klivit in i studion..
Ja,ja.. Ska väl inte behöva försvara mej men man blir lite lessen av folks kommentarer...
Vi blev iallafall sååå nöjda och fick vårat drömbröllop