• Love080830

Vårt brölllop i era händer

Ja.. vad ska man säga...
    Jag var med i avsnittet av serien "vårt bröllop i era händer" igår. Jag och min man Peter blev såå sjukt nöjda med vårat bröllop, det kunde inte blivit bättre
    Men man blir besviken när man läser inlägg här och folk som inte vet någonting spånar om huruvida jag gillade min klänning eller inte osv.. *suck*
    Alla visar känslor olika.. jag är dålig på att visa både glädje och sorg-- Är inte den som stutsar och skriker av glädje.. Men jag lovar jag ÄLSKADE klänningen
    Och angående sången så "mixtrades" det inte särskilt mycket med den. Jag var nervös och grät i 2 dagar innan jag skulle sjunga. När jag sen kom till studion och hade kamera team och ljudkillar (ett helt gäng) med mej var jag så nervös så jag bara skakade och kunde inte få fram ett ord. Sen försvann tv och jag fick sjunga ensam med studiokillen och då släppte allt... Slutade skaka tänder och jag lovar..då lät det mycket bättre. Det låg några timmars sång bakom den alltså.. och inge fejk som man kan tro när man hörde första minutrarna jag klivit in i studion..
    Ja,ja.. Ska väl inte behöva försvara mej men man blir lite lessen av folks kommentarer...
    Vi blev iallafall sååå nöjda och fick vårat drömbröllop

• Svar på tråden Vårt brölllop i era händer
  • MulleNuh

haha äh bry dig inte om alla sura kommentarer! Avundsjuka bara! Ni var superfina!
    Och jag fnittrade till lite när du sa det där: Bara den inte är SVART! Det var lite roligt faktiskt! GRATTIS till ett superfint bröllop!

• SandyT

Du var jätte fin =) och lokalen blev helt otroligt fint så bry dig inte om andras komentarer. Det viktigaste är att ni fick det ni ville ha

• MulleNuh

ja men GUD! Snacka om makeover på lokalen!!
    Och jag bara älskar den där Sven! haha Så himla skön!

SandyT skrev 2009-04-06 22:24:11 följande:
    Du var jätte fin =) och lokalen blev helt otroligt fint så bry dig inte om andras komentarer. Det viktigaste är att ni fick det ni ville ha
  • Robina67

Ni var jättefina! Klänningen var superfin, skulle gärna velat haft en likadan! GRATTIS!!!

• Mörk Ängel

Förstår att du var nervös, skulle jag också vara om tv var med. Det var synd att det inte framgick, de kunde ha visat både det de visade när du sjöng men också att du var nervös. Nu tog de ju bara med när du var osäker, så din förklaring ger för mig en helt annan bild!! Bra gjort!

Kul att höra att du blev nöjd med klänningen för den var jättefin och den var super på dig!

Jättevackert bröllop, ni var otroligt fina! Grattis!

• Love080830

Tack.. nu kännn det bättre
    Ja..dom skulle ha tagit med intervjun innan låt inspelningen.. Där framgick det hur nervös jag var och att detta inte var min ide osv.. Dom övertalade mej att sjunga och lovade att bara visa det färdiga resultatet i tv sen...
    Men så blev det ju inte :-O Har aldrig vart så nervös i hela mitt liv och det jobbigaste var ju att jag inte fick säga nått till mannen om inspelningen så jag låste in mej på toaletten och grät hemma :-O
    Men såhär efteråt är jag stolt över att jag fixade det

jeanette

• Aleta

Kul att du skriver här!
    Det hördes tydligt att det var nervositet och inget annat, tycker i alla fall jag som sjunger själv. De kunde gott ha varit lite hyggliga och klippt ihop det så att det framgick även för folk som inte är så vana vid sång också så klart, men så där är det nog ofta i TV.

Och alla älskade ju verkligen din klänning och tyckte att du var supersnygg i den, jag tror snarare att de har varit bekymrade för din del att du inte fick det du ville ha. Alla blir nog lättade att höra att du verkligen gillade den.

• Saga137

Jag såg också programmet, ville bara gratta dig Jeanette till ert fina bröllop! Jag tycker du var jättemodig som sjöng. Jag skulle aldrig vågat!

• lyckans lycka

första gången jag såg programet och tyckte ni va jätte fina. jag som säkert många andra undrade hur dom skulle fixa allt me den budgeten, men fasen va bra det blev! ett stort grattis till er båda två.

• Annecarin

Såg programmet om er igår kväll, missade det på TV:n i söndags. Vilken fin klänning, men hur sjutton fick ni ihop budgeten. Saknar flera poster som vi har budgetrat för bl a blommor, sömmerskekostnad, dryck mm. Vi har också en "liten" budget...

Grattis till er båda, jag gifter mig 1 augusti. Så än så länge ligger jag i startgroparna.

• Red Scarlet

Ni var jättefina och bröllopet såg verkligen lyckat ut. Jag har bara uttryckt funderingar i den andra tråden kring IFALL brudarna i programmet inte blivit nöjda med klänningen, det är ju inte så lätt för oss tittare att veta. Det var ju en till brud som inte heller var översvallande när hon fick se sin klänning så jag började bli orolig över om programmets redaktion och släkterna bara körde sitt eget race och tvingade på brudarna något. Jag hade fått sjuk ångest ifall jag blev påtvingad en klänning som inte alls var vad jag bett om, och eftersom vi inte visste något om organiseringen bakom (att du kunde fått en ny klänning om du ansett att den var hemsk osv) så spekulerar vi ju hejvillt ;) Men det är bra att du kommer och reder ut det hela, känns mycket bättre att veta att du blev nöjd!

Väldigt dåligt att de inte tog med att du var nervös osv, för som det var klippt nu trodde man att de förutom att lägga på eko på din röst även hade rättat till tonerna (som man kan göra ganska lätt med de som inte träffar dem helt). För slutresultatet var ju jättebra och om det var du som sjöng där helt utan korrigeringar var det superbra jobbat! :D

• Im yours

Vill bara säga att jag tycker ni var/är jättefina!!!

Grattis i efterskott!!!

• juni13

Ett stort GRATTIS till er! Har just sett på programmet och ni var ju så otroligt fina! Och vilken festlokal! WOW! Lycka till med allt!

• nni

Bröllopet såg fantastiskt ut! Klänningen, lokalen allt. Lycka till fortsättningsvis (kul att hitta dig här) ...
    Vilket mod att lämna bröllopet i andras händer

Svar på tråden Vårt brölllop i era händer