• hanaxe

konkurs!

Kan ni fatta, tror det går troll i mitt bröllop. Nu har bolaget vi beställde vår bröllopsresa från gått i konkurs! Känner mig så himla ledsen. Hade lagt ner massa tid och energi på att hitta en bra resa, något utöver det vanliga som vi ändå har råd med. Tur att vi inte blir av med våra pengar i alla fall. Finns inte att få tag på likadan resa någonstans så det gäller att tänka om. Bläääääääää

• Svar på tråden konkurs!
  • Mörk Ängel

Fy vad tråkigt!!
    Vart skulle ni åka?

• CeciliaA

Nej med stackars er :(

Vilket bolag är det den här gången?

• lecaroline

Fy vad tråkigt!!
    Ni har ingen reservplan??

• grata

Jag undrar också vilket bolag ni åker med? Var? Hur fick ni veta att det gått i konkurs?

• hanaxe

Det heter Discovery travel, ligger i stockholm och min M2B såg en notis på nätet som av en händelse.

vi har börjat kontakta andra researrangörer men det var lite av en specialresa så vi lär inte få tag i en lika dan, i vart fall inte för det priset.

• grata

Såg sen att det var de som gått i konkurs... Hade också bokat vår bröllopsresa med dem, när jag i torsdags läste att de gått i konkurs var det som om all luft försvann, allt blev bara tomt. Men nu har vi bokat en ny resa, denna gång fick det bli en vanlig charter till Thailand, vi hade inte så lång tid på oss att ändra planerna då vi skulle ha åkt om en månad. Blir säkert bra det här också, men en av våra drömmar har gått i kras!

• TinkerBelle

Beklagar vekligen!

Jag läst DN i förra veckan, gör det sällan eftersom jag aldrig hinner, och läste då igenom kungörelser och såg faktiskt en notis om Discovery Travels. Tyckte jag kände igen namnet så det var därför jag la märket till det.
    Med det rådande ekonomiska läget lär det nog bli fler av oss som råkar ut för liknande missöden - tyvärr!!

hanaxe skrev 2009-04-13 12:31:08 följande:
    Det heter Discovery travel, ligger i stockholm och min M2B såg en notis på nätet som av en händelse.vi har börjat kontakta andra researrangörer men det var lite av en specialresa så vi lär inte få tag i en lika dan, i vart fall inte för det priset.
Svar på tråden konkurs!