Barn sysselsatta under bröllopsfesten
Vi har sagt att vi helst vill ha barn fritt på bröllopet men min brors barn kommer vara med och dem är 6 och 5 år... Ni som ska ha barn på bröllopet, hur hade ni tänkt sysselsätta dem???
Vi har sagt att vi helst vill ha barn fritt på bröllopet men min brors barn kommer vara med och dem är 6 och 5 år... Ni som ska ha barn på bröllopet, hur hade ni tänkt sysselsätta dem???
Vi kommer att ha barn med på vårt bröllop. Vi har dock inte tänkt sysselsätta dem alls. Det räknar vi att föräldrarna tar ansvar för.
Vi kommer att ha barn/barnen med på vårat bröllop.
Hur vi ska underhålla dem vet vi faktiskt inte alls.
Funderar på att göra en "pysselhörna" med lite papper, pennor, såpbubblor..
Det är faktiskt svårt men precis som Imma sa så är det ju inte vi som ska underhålla barnen.
Föräldrarna till de andra barnen får göra ngt för att underhålla dem också =)
Vi tar ansvar för våra barn.
Vi har tur som är i en bygdegård där det finns en ungdomsgård. Där får de större barnen vara och spela wii och biljard. För de mindre så finns ett tv-rum.
Vi kommer att göra en pysselhörna där barnen kan sitta och rita, äta godis m.m om dom tröttnar på att sitta vid "vuxenbordet" sen kommer dom att ha en rätt stor uteplats att leka på oxå om dom vill.
De barnen som kommer får underhålla sig själva. Så är det alltid
hos oss.
Barnen hos oss kommer få liten pysselbok , pennor och godis att roa sig med. Sen är det stor plats för dom att leka både ute och inne där vi ska ha festen så jag hoppas det blir bra så.
Vi kommer ordna med en pyssel/sovhörna. Där kommer det finnas lite grejer för barnen att leka med, annars brukar barn (i alla fall på våra fester) gadda ihop sig i ett stort gäng och leka ute på terrassen där vi gifter oss eller faktiskt vara i pysselhörnan, alla ser efter barnen, utom just bröllopsparet.