• Svar på tråden vad tror ni om det här..?
  • Luucie

Ja det är dösnyggt!
    Min väninna hade runda, typ fiskskålar med vita kallor nedsänkta i vatten. Superfint! Blå blommor har jag ingen aning om...men både tulpaner och orchidéer finns ju i vitt...krysantemum kanske?

• Kajsalisan

Jag har insett att det inte är det lättaste. Men man kan ju köra på blå löpare och sen bara ha vita blommor. För att göra det lätt för mig..

• Juli 2010

otroligt snyggt !

Men hur gör man för att de inte ska flyta upp?
    Det är väl inte bara vatten? *funderar*

• Kajsalisan

tror du inte om man det hamnar vatten i kronbladen att den hålls nere? Får nog prova hemma. Men det lät som det bara var vatten. Hmm..

• Luucie

När det gäller kallorna som min vninna använde så lade hon dem runt väggarna på skålen, om du förstår vad jag menar?
    Och tulpaner tror jag stannar under vattnet bara man trycker dem mot kanterna på botten och mot väggarna för de har sådana stjälkar och blad som "fastnar".

KL: Jag tycker att det skulle vara jättefint med bara vita blommor! Du kan ha blåa flytljus ovanpå eller andra blåljus på borden om du vill få med mer blått

• Kajsalisan

Kallor passar också bra då vi har dessa i brudbuketten, så blir ju ett sammanhang där. Sweet!

Luucie skrev 2009-04-10 19:45:05 följande:
    När det gäller kallorna som min vninna använde så lade hon dem runt väggarna på skålen, om du förstår vad jag menar?Och tulpaner tror jag stannar under vattnet bara man trycker dem mot kanterna på botten och mot väggarna för de har sådana stjälkar och blad som "fastnar".KL: Jag tycker att det skulle vara jättefint med bara vita blommor! Du kan ha blåa flytljus ovanpå eller andra blåljus på borden om du vill få med mer blått
Svar på tråden vad tror ni om det här..?