• pavar

Hur skall ni dekorera era bord?

vi tänkte ha blommmor och konfetti , vad ska ni ha?

• Svar på tråden Hur skall ni dekorera era bord?
  • Sååå lurade

Vit duk, svarta löpare längs med bordet. vita låga vaser med en vit gerbera och höga silverljustakar samt diamantkonfetti. ev Ikeas galej ljuslyktor för lite mer effekt. ska prova dagen innan

• S och D för alltid

Var hittar man diamantkonfetti och vad kostar det?
    Sååå lurade skrev 2009-04-12 21:17:39 följande:

Vit duk, svarta löpare längs med bordet. vita låga vaser med en vit gerbera och höga silverljustakar samt diamantkonfetti. ev Ikeas galej ljuslyktor för lite mer effekt. ska prova dagen innan
  • Sååå lurade

PÅ ebay kan man köpa billigt. Jag har gett 300kr för 12000st. Det är akryldiamanter... Sök på diamond confetti

• Linn74

Våra färger är vinrött, guld och creme.

Vi ska strö guldhjärtan-confetti på borden, sedan har vi vanliga värmeljushållare från Ikea typ (lånade från herrgården där vi har festen)... med värmeljus i (ska försöka hitta röda).
    Har blivit lovad att få låna låga koppar i glas från blomsteraffären att ställa 3 på varje bord och ska lägga en vinröd gerbera i varje (med avklippt stjälk). Gerbera är min absolut favoritblomma, därav valet.

• Dittvackrajag

Hur mycket gick frakten på då?
    Sååå lurade skrev 2009-04-12 21:53:21 följande:

PÅ ebay kan man köpa billigt. Jag har gett 300kr för 12000st. Det är akryldiamanter... Sök på diamond confetti
  • b2b09

Vi kommer att ha vita rosenblad utströdda över bordet, ett par vaser med vita gelekulor i och några dekorationer som jag gör själv som kommer att gå i vitt och äppelgrönt. =) Kommer att bli superfint! (tror jag)

• Sååå lurade

Det var vad jag betalade totalt, minns inte vad frakten var på... Bild finns i mitt galleri nu...

Dittvackrajag skrev 2009-04-26 21:40:59 följande:
    Hur mycket gick frakten på då? Sååå lurade skrev 2009-04-12 21:53:21 följande:
  • Dittvackrajag

okej, men det var ju helt okej pris!
    Sååå lurade skrev 2009-04-27 07:39:34 följande:

Det var vad jag betalade totalt, minns inte vad frakten var på... Bild finns i mitt galleri nu...
  • Sååå lurade

Bilder på min dukning finns i mitt galleri nu, jag behövde bara hälften av "diamanterna" till dukning för ca 65 personer. men det hade blivit lika dyrt att köpa mindre tror jag...

Dittvackrajag skrev 2009-04-27 20:24:19 följande:
    okej, men det var ju helt okej pris! Sååå lurade skrev 2009-04-27 07:39:34 följande:
  • Linn74

Jättefint!!!!

Sååå lurade skrev 2009-04-28 09:02:04 följande:

Bilder på min dukning finns i mitt galleri nu, jag behövde bara hälften av "diamanterna" till dukning för ca 65 personer. men det hade blivit lika dyrt att köpa mindre tror jag...
  • Sååå lurade

Tack!

Linn74 skrev 2009-04-28 10:40:53 följande:
    Jättefint!!!!Sååå lurade skrev 2009-04-28 09:02:04 följande:
Svar på tråden Hur skall ni dekorera era bord?