• annapytt

Secret box fotografering?!

hanaxe skrev 2009-04-20 15:44:04 följande:

Kan jag få kontaktuppgifterna till Karin Froom i Halmstad? Vad kan det tänkas kosta?
    Jag fick tips om henne i en annan tråd, konstbykarin.blogspot.com. Där finns länk till hennes företag, mail osv.
    Hon verkar vara ny på just porträtt, men då kanske priserna är desto bättre.
  • annapytt
    hanaxe skrev 2009-04-27 16:37:30 följande:
    Någon som har en ide om vart man kan fota i Halmstad om inte fotografen har en plats? Ska vara ljust och stort...
    Biblioteket?
  • annapytt
    Scalibregma skrev 2009-04-29 11:38:12 följande:
    om ni är ute efter en riktigt bra så vill jag tipsa om birgitte grenfeldt. hon e dyr, men man får verkligen vad man betalar för!! hatar att fotas för jag har superlågt självförtroende och är inte fotogenisk för fem öre men ALLA bilder hon tog på mig va super! jag såg ut som en filmstjärna på vartenda ett!! och fotograferingen kändes så naturlig.. kunde hållt på hela dagen..
    Vad kostar hon då? Kul att du blev nöjd!
  • annapytt

Låter som ett ganska angenämt problem ändå.
    Ingick alltså hotellrummet i det priset? För då låter det ju inte så dyrt. Annars verkar det vara så att priset ligger runt 2500 plus att man sen måste hyra ett hotellrum om man vill vara i ett sådant... då hamnar man ju på ungefär samma summa ändå.

Svar på tråden Secret box fotografering?!