• bride 2be

foto i underkläderna som överaskning.

Jag funderar på att överaska min blivande make med att antingen ta kort i underkläderna själv eller med honom (då kanske det inte blir som en överaskning men i alla fall) Om jag gör det och bara tar på mig blir det som en överaskning, om vi gör det ihop kommer det nog bli som ett kul alternativt bröllopskort.

Vi bor i södertälje så finns ju bra ställen här o i stockholm. Men jag vet att jag läst om en tjej som specialliserat sig på den här typen av kort men minns inte vem eller var? Kan någon hjälpa mig antigen med hennes namn eller något annat tips på bra ställe?

• Svar på tråden foto i underkläderna som överaskning.
  • Snuttis2

hej
    det finns fler stycken som sysslar med secret box bilder...känd är Brigitte Grenfeldt och ""Birgersdotter"". Henne träffade jag på bröllops mässan och pratad lite med hon var super trevlig och tar fantastiskt fina bilder...själv är jag lite snål så jag har vänt mig till en vän som är fritids fotograf -så hon ska ta lite fina bilder till morgongåvan.. du hittar dem lätt på nätet- kan du se lite bilder från deras galleri.....lycka till!!

• bride 2be

ok ska kolla lite mera för även om det får kosta lite så får det ju inte dra iväg för mycket heller. Men tack för tipset ska som sagt titta.

• Scalibregma

Jag ska fotas av Brigitte Grenfeldt nästa vecka!! supernervös för jag hatar VERKLIGEN att fotas, och speciellt i underkläder. Men det är något killen har nämnt ngn ggn för länge sedan att det hade varit kul och ha en lättklädd bild på mig. så nu ka han få det.. + att jag har hört från andra som gjort det att de ar fått bättre självkänsla efteråt och känt sig vackra.. hoppas hoppas..

• Matilda Olivia

Hej.
    Jag känner till en jättebra fotograf som heter Esbjörn Ljunggren. han tar otroligt fina bilder.
    gå in på hans hemsida www.studiocouleur.se
    Lycka till

• jennylita

Ja..håller med om att Esbjörn Ljunggren är värd att anlita.
    Kika in på hans hemsida : www.studiocouleur.se
    Han är prisvärd och duktig...

• bride 2be

vi har kommit på att vi nog ska ta sånna blider av oss båda som lite alternativa bröllopsbilder, både vanliga med sånna också en kort tid efter bröllopet. Bra att ha några att kolla upp då

• Red Scarlet

Jag ska bli fotas för UnderbaraBrud-fotografering hos www.lindisima.com som nästa vecka! Hon ska också ta våra bröllopsfoton. Det är jättenervöst! Men det kommer nog att bli grymt..hon är superduktig :D

Men ska du få ordentligt fina bilder får du nog räkna med att det kostar lite grann, mellan 1500-3000:- iaf..annars kan du alltid låta en vän som är duktig fota dig? Mina kort kommer att kosta ungefär 2500:-, tycker att det är värt det...min fotograf kan retuschera bra! ;- D

• Red Scarlet

Ööh..fel länk..den här är det såklart: www.lindisima.se/ kolla Portfolio - Underbara - för foton :)

Svar på tråden foto i underkläderna som överaskning.