• jajapaja

Nu är det snart Dax!!

Nu är det inte många dagar kvar tills man blir fru hehe. 4 dagar kvar, det är helt otroligt vad tiden går. Tänk det är närma nu allt det man drömt och längtat efter är så himla glad fast på samma gång jätte nervös ännu.. ville bara dela med mig av min glädje hehe.

• Svar på tråden Nu är det snart Dax!!
  • Fenixx
    vilken känsla det måste vara!
  • jajapaja

Är helt uppe i varv nu men det känns så himla roligt har ju väntat så länge nu

• Anela

Jag gifter mig också den 18/4 :)
    jag är så nervös...

• 27juni2009

oh jag vågar inte tänka hur stressad o nervös man kommer var 4 dagar innan. o en dga innan har jag tenta gissa om jag kör en omtneta istället Lycka till tille r alla som vigs på lördag, skall tänka på er när jag går o shoppar i ullared, pyssel o dekortaioner till vårt bröllop

• anja1661

åhh vad roligt!! jag blir nervös bara av att läsa om er!!
    själv har jag 24 dagar kvar...gifter mig 9maj.

• Anela

ja då har dagen man väntat länge på kommit. Imorgon gifter jag mig med min älskling :)
    är supernervös :)

hur känner ni andra?

ha det så bra..

jag hoppas att era bröllop blir jättefina :)

• jajapaja

YES det var man så himla härligt kan ente vara gladare

• Anela

ja allt gick bra :)
    jag var såå nervös men så fort vi blev förklarade man och fru släppte nervositeten :)
    alla säger att de hade jättekul och det ahde vi med. allt gick enligt planerna :)

• jajapaja

Det var toppen fast trodde jag skulle svima var så nervös som jag aldrig varit förut. Många har ringt och tackat för en trevlig kväll och jag e super nöjd

Svar på tråden Nu är det snart Dax!!