• Emma16

    Så nervös så jag spricker

    Hej!
    Jag trooooor at min möhippa är imorgon! Iiiiii!

    Jag har fått mystiska lappar i flera veckor nu med mystiska uppdrag ( se tidigare tråd men ex så fick jag ett guldkuvert av min VD där det stod att jag skulle inhandla en stoor polkagris :))

    Idag låg det ett guldkuvert till när jag kom hem, i posten.Blivande fru Lundgren stod det och i stod det att jag skulle skaffa fram en snusnäsduk ( o rappa på ??!)! Ca 10 min senare ringer min telefon och det är en tjej som säger att hon har ett ärende till mig. Jag ska stå utanför mitt hu imorgon vid 12.00 tiden, iklädd vanliga kläder. Thats it!

    Ah! Det måste ju nästan vara hippan eller hur? Jag fattar inte hur jag ska överleva natten, jag är toknervös redan nu! Gu va kul!!

    Kram på er!

  • Svar på tråden Så nervös så jag spricker
  • Fru PB

    Ha ha ah aha a ha

    Lova att skriva....

    Pirrar i hela meagen bara jag läser det.

    När jag hippasdes så stormade dom huset när jag satt och åt frukost.

    Min första tanke var Oj så många det är...

    Tycker de tär så kul att läsa...

  • anja1661

    åhh vad kul!! hoppas du får roligt!!

    skriv när du får veta på mer...och framför allt efteråt!!!

  • Emma16

    Nu är det en timme kvar tills jag ska stå nere på gatan... Mentalt är det riktigt jobbigt just nu och det pirrar riktgt rejält kan jag lova. Va sjutton ska de hitta på med mig???

  • Fru PB
    Emma16 skrev 2009-04-18 11:09:09 följande:
    Nu är det en timme kvar tills jag ska stå nere på gatan... Mentalt är det riktigt jobbigt just nu och det pirrar riktgt rejält kan jag lova. Va sjutton ska de hitta på med mig???
    Lycka till..

    Hoppas att du får det lika roligt som jag hade
  • Daniels B2B

    Hoppas du får en bra dag... Vad spännande! :D

  • Emma16

    haha! Falskt alarm! När jag kom ut utaför mitt hus så kom en av min blivandes mans kompis fru och hämtade upp mig i sin bil. Sen körde hon ut mi till ett jättefint hus ute på lidingö där alla de andra "fruarna" väntade med champagne och en brunch väntade.
    De kände att de inte ville störa på den andra hippan så de gjorde så här i stället. Hur mysigt och trevligt som helst!! Vi satt i timmar o åt sötsaker och fnissade! Jag är helt lycklig.
    Det kanske inte var den riktiga hippan men Johans kompisars fruar har iallafall visat mig att jag är välkommen in i "gänget" och en av dem.

    Jätteglad verkligen! Plus.. att den riktiga hippan med alla mystiska ledtrådar är kvar...

  • ElMac

    Vad spännande! Å vad roligt att bli kidnappad av dem med :)

  • Fru PB

    Jättetrevligt.

    Och eftertänksamt av dem.

  • Daniels B2B

    vad mysigt och då återstår ju allt det spännande :D
    kul för oss andra med

  • Juni2009

    ÅÅÅ.. det är om 58 dagar då jag gifter mig...

    Undrar verklig blir jag överraskad då man möhippar mig eller blir jag misstänker för min sambo har jättesvårt att hålla käft!

    mmm....

    Fick du flera "ledtrådar" av din mystiske vän???

  • giz83
    Emma16 skrev 2009-04-18 19:19:44 följande:
    haha! Falskt alarm! När jag kom ut utaför mitt hus så kom en av min blivandes mans kompis fru och hämtade upp mig i sin bil. Sen körde hon ut mi till ett jättefint hus ute på lidingö där alla de andra "fruarna" väntade med champagne och en brunch väntade. De kände att de inte ville störa på den andra hippan så de gjorde så här i stället. Hur mysigt och trevligt som helst!! Vi satt i timmar o åt sötsaker och fnissade! Jag är helt lycklig. Det kanske inte var den riktiga hippan men Johans kompisars fruar har iallafall visat mig att jag är välkommen in i "gänget" och en av dem.Jätteglad verkligen! Plus.. att den riktiga hippan med alla mystiska ledtrådar är kvar...
    oooo va jobbigt...att det inte var rätt hippa...hihi
    men va gulligt att de gjorde så...=) måste kännas väldigt kul...=)

    du får uppdatera oss andra med hur den riktiga gick till...

    ha de bäst
Svar på tråden Så nervös så jag spricker