• Lill jänta

    Nervös inför möhippan

    Jag är nervös. Jag har luskat reda på att något är på G. Jag vill inte göra, vad jag tycker är fåniga, uppdrag som att sälja kondomer, kyssar och klippa kalsonglappar mm. Detta vet mina vänner. Jag är absolut ingen som gillar att stå i centrum. Men jag litar inte på att dom gör den här möhippan som den skulle passa mig utan mer som dom kommer ha kul av. Hur gör jag då? Om jag vägrar är det elakt när dom har planerat samtidigt tycker jag att det är elakt av dom när jag sagt vad jag ogillar. Och det kan ju vara en underbar dag oxå med goda vänner och trevliga aktiviteter. Gaa!

  • Svar på tråden Nervös inför möhippan
  • Anmy

    Har precis samma problem, litar inte helt hundra på mina vänner :)
    Men jag har lyckats övertala en av de som håller i det, och han har lovat att det bara blir sånt jag tycker om...men ja vet ändå inte. Vägrar samla pussar på stan i slöja!

    Men tyvärr så kan vi ju inte göra så mycket åt det. Jag har bestämt mig för att de får ha sitt roliga, räknar ändå med en riktigt lyckad dag även om jag får skämmas lite :)
    Jag får ju min perfekta dag lite senare (förhoppningsvis)

    Lycka till när det blir dags!

  • GlamourKitten

    Kan man inte få vägra då?
    Det är ju era VÄNNER! Jag skulle bara gå därifrån om de försökte tvinga mig att göra något som jag absolut inte ville göra/tyckte var roligt.

Svar på tråden Nervös inför möhippan