• Tillde

    Min blivande blev just kidnappad :0)))

    12 polare dök in här samtidigt som jag kom hem från mitt nattpass. De tog med sig min blivande som jag är helt säker på kommer få en riktig kanondag med sina härliga härliga vänner, de har hittat på en massa roliga saker som han ska få göra och som de ska göra ihop!!!
    Lillkillen är hos världens gulligaste barnvakt och jag ska sova några timmar nöjd och glad över att livet är så roligt just nu, shit vad ROLIGT det är med bröllop egentligen

    Hoppas min förvånade kille bara njuter idag och har riktigt jäkla KUL!!!

  • Svar på tråden Min blivande blev just kidnappad :0)))
  • Fenixx
    åh vad roligt! jag hade själv gärna varit en liten fluga och varit med och sett på min blivandes svensexa och allt dem skulle utsätta han för. hahaha
  • Tillde

    Ja gud så kul det hade varit! Det är ett härligt gäng med grabbar så jag litar helt och fullt på att de inte gör något urbota dumt eller förnedrande som man hört om, de går helt enkelt in för att ha en riktigt jäkla kul dag tillsammans

  • Luucie

    Vad roligt! Hoppas att han får en riktig superdag!!!!!!!!!!

  • MammaMiaa

    Gud va kul. Ja det hade varit skoj att kolla in svensexan. Min M2B ska på en hemlig resa den 1/5 . Den är hemlig för honom vart de ska resa. Han vet så mycket som att det blir utomlands över helgen. För han va tvungen att skaffa pass & ta semester.  Det är hans underbara bror som drar iväg honom.   {#lang_emotions_smile}

  • Daniels B2B

    ja idag skulle man verkligen vilja vara en fluga på väggen. Min blivand blev precis hämtad... :D Trodde aldrig att han skulle bli så chockad, men vad roligt det var att se hans min. Hoppas han får en underbar dag.

Svar på tråden Min blivande blev just kidnappad :0)))