Brudbukett i Uppsala
Någon som har tips på bra ett bra ställe man kan beställa brudbuketten på i Uppsala?
Var beställde ni någonstans? Vad betalade ni och vad har dni för bukett?
Någon som har tips på bra ett bra ställe man kan beställa brudbuketten på i Uppsala?
Var beställde ni någonstans? Vad betalade ni och vad har dni för bukett?
Beställde mmin ifrån flower4you-lotta.se
Den finns i mitt galleri och kostade 1000:-
Fast de skall vara vinröda småbloommor tillsammans med den vita Callan.
Du ska alltså ha en liggande bukett?
Var själva blommorna dyra?
hemsidan fungerade inte...
De vet jag inte hon skulle plocka ihop till en stor bukett som ligger i min famn. Callorna skulle vara stora och långa sa hon.
Beställde min bukett samt corsage till sambon & en blomsterarangemang till honörbordet och allt kostade 2000:- Tyckte de inte var så dyrt med tanke på vad vissa anda ta för för sina.
Har kollat på en liknade bukett fast med vinröda callor och i mindre skala. Skulle kosta mig 2500:- med corsage och då utan blommor till bordet.
flower4u-lotta.se/ kolla denna då
Skrev nog fel ursäkta.
Hon kom hem till mig på hembesök och vi satt och pratade om allt här hemma hos mig. Super trevlig tjej, väldigt tillmötesgående, här sprudlade ideerna ut. Hon fick se klänningen samt så hade jag sett henne på mässan vid norrlandsnation.
verkade väldigt duktig må jag säga :)
Den lilla enkla rosbuketten (nr5) tyckte jag var fin! Precis min stil! Har mailat henne på en gång och frågat om pris :)
Hej! Har beställt min hos Gullvivans Blommor i Luthagen. Super trevlig personal!
Soff80.... får man fråga vad du betalar?
Inte riktigt klart än då priset på rosor varierar. Har nämligen inte bestämt vilken nyans av vita rosor det ska vara men hon sa mellan 1000-1500:-, Jag ska ha en bukett med vita rosor, relativt stora, och lite grönt som fyller ut...
Tycker att hon på Blomloftet är jätteduktig!