Inlägg från: bridesilly |Visa alla inlägg
  • Svar på tråden så onödigt men ändå såååå ville ha haft på mitt bröllop
  • bridesilly

hmm länken kanske skulle ha kommit här då, i mitt första inlägg, bidde lite fel men men så sött att det står i do under skorna

• bridesilly

den sidan har så mycket fint att man får ett sånt enormt habegär...eller tja jag fick det innan mitt bröllop iaf. Men då hade dom ju inte dom hääääär

• bridesilly

det är jättelätt och snabbt gick det också dom är väldigt hjälpsamma på kundtjänst där

giz83 skrev 2009-04-22 11:14:26 följande:
    vet inte tyvärr...har aldrig gjort det...=(
  • bridesilly

inlägg 14 var ju svar till dig...blev lite fel

T0612 skrev 2009-04-22 11:09:14 följande:
    är det lätt att beställ från classybride.com?
  • bridesilly

oj det minns jag inte. beställde massor av grejer, ska kolla på sidan

MV85 skrev 2009-04-22 11:44:23 följande:
    Vad kostar frakten? Den sidan där man kan kolla det är helt galen... såg ut som de tog 15dollar i frakt o det betalar jag INTE för en grej för 5dollar som de kan skicka i ett litet kuvert...
  • bridesilly

ser ut som om det är 25 dollar i frakt för första grejen och sen 0.50 för varje sak ytterligare man köper. alldeles för dyrt om man bara ska ha en grej förvisso men du kan ju göra som jag och ett par andra tjejer gjorde, vi gick ihop och handlade många stycken på beaucoup.com för att frakten inte skulle bli så faligt dyr. fast detklart frågan är om det är värt det om man bara vill ha just den saken. kanske det finns samma på ebay annars?

MV85 skrev 2009-04-22 11:44:23 följande:
    Vad kostar frakten? Den sidan där man kan kolla det är helt galen... såg ut som de tog 15dollar i frakt o det betalar jag INTE för en grej för 5dollar som de kan skicka i ett litet kuvert...
  • bridesilly

nej det klart att det blir ganska dyrt att betala mer i frakt än vad varorna kostar. jag beställde ju så mycket så 25 dollar var inte så farligt

MV85 skrev 2009-04-22 11:54:09 följande:
    Får kolla om det inte finns liknande... betalar inte den frakten! Även om jag jättegärna vill ha den grejen o en annan grej... Men $25 betalar jag inte för grejer för $22... inte en chans!
  • bridesilly

japp, vi var många som beställde tillsammans därifrån, bland annat candy scoops till våra godisbuffer. finns sjukt mycket bröllopsgrejer i usa tex. att inte sverige har lika kul grejer att beställa är synd faktiskt

giz83 skrev 2009-04-22 12:23:39 följande:
    hej såg på beau-coup.com att om man beställer för 150 dollar så är det fri frakt...ett tips bara...så om du ska handla nått så kanske det är bra att gå ihop med några andra så slipper ni frakten menar jag...=)
Svar på tråden så onödigt men ändå såååå ville ha haft på mitt bröllop