• Cattis77

Alla som ska gifta sig den 1/8....

Vår förra tråd funkar ju inte längre så jag tänkte att det var dags för en ny...
    Hur går det för er planering?? Flytter allt på...

Här flytter det på rättså ok... Min ring ska vara färdig nästa vecka och min klänning har kommit till affären. Ska prova den i slutet av juni....

Kram

• Svar på tråden Alla som ska gifta sig den 1/8....
  • Gina83

Vi gifter oss också 1 augusti!

Här flyter allt på - förutom att jag är så ledsen på min sambo som inte har fått slutligt besked om prästen kan viga oss. I den församlingen är ett annat bröllop inbokat samma dag och då skulle vi fixa en ny präst, med församlingens hjälp, som kunde viga oss (från grannförsamlingen).

Men vi har inte fått slutligt besked än eftersom mn sambo inte ringer och kollar!!

Visst, jag kan ringa själv men min sambo ansvarar för fyra saker (prästen är en av dem) och då känner jag att jag inte ska behöva ringa när jag har fixat allt annat! Jag vet, barnsligt, men så är det. För fixar jag prästen så kommer jag att få fixa de tre sista grejerna med som är hans uppdrag och det vägrar jag! Vi har gjort planering och tagit alla beslut tillsammans och sedan delat upp vem som ringer vart och då känner jag att han inte ska lämna tillbaka det till mig!

Men förutom präst så är allt fixat!

Svar på tråden Alla som ska gifta sig den 1/8....