posten verkar ha slarvat bort en del inbjudningar!!!!
VAD GÖR MAN???!! jäkla skiit
VAD GÖR MAN???!! jäkla skiit
Frågar posten vad de tänker göra åt det!
Är det bråttom så är det antagligen bara att sätta i gång och skicka nya.. Men ta itu med posten.
ja men ffasen alltså sitta arr ringa runt till alla åhhh hur svårt ska det vara
Nej, det är inte det minsta roligt när post bara försvinner. Hoppas det löser sig på något sätt och att det inte blir allt för mycket extra arbete för er.
åhh pratade med om nu och fick till svar: öhhh hmmm jaa det kan man ju inte spåre öhhh... fasen vad arg jag är nu
En av mina inbjudningar, den som min pappa fick, kom fram helt söndertrasad så om han inte hade vetat att jag skulle gifta mig så hade han inte fattat. Det gick inte att läsa nått av texten mer än att det var en inbjudan till nånting och datum.
Visserligen fick han en skriftlig ursäkt från posten, men ändå.
Nu hade vi inte knåpat ihop egna vackra inbjudningar så det var bara att införskaffa nya inbjudningskort men det var ändå lite tråkigt.
en av mina försvann också, så det var tur vi hade köpt reservmaterial, så vi fick skicka en ny
åhh vi har gjort egna och pysslat med dom i hundra år!!! tusan alltså sätta sig och göra fler!!
Jag tycker du ska ringa till posten och begära ersättning för materialet samt det portot som du redan har betalt.
Skittråkigt när sånt händer. Tyvärr är det så att skickar du brevet som ett vanligt brev med frimärke så går ínte brevet att spåra. Utan för att vara säker på att brevet kommer fram och för att kunna få ersättning så måste du skicka rekommenderat. Det finns ju inte en människa som gör det när det gäller inbjudan för det är ju jättedyrt. Men posten har tyvärr inget större ansvar för brevet när du bara satt ett frimärke på.
Du får nog tyvärr sätta dig och göra nya kort...eller hoppas på att dem är försenade bara och kommer fram i dagarna! Lycka till tjejen
Trakigt men det hände mig ocksa, visserligen skickade fran utlandet men i alla fall; en inbjudan till Sverige kom inte fram, en inbjudan till Norge kom inte fram och savitt vi vet har en inbjudan till Tyskland inte kommit fram. Känns trist da vi skickade ca 60 kuvert att hela 3 st inte kommit fram , det är ju 5%!!!
det var 1 av 45 för oss som inte kom fram, jag fick göras en ny. Men denna gång lämnar jag det personligen..
Hmmmm, verkar som man kallt måste räkna med en visst bortfall när man knåpar ihop och skickar sina inbjudningar...
Hur vet ni att dem inte kommit fram föresten?
Har inte ens tänkt på det, vet ju inte om alla våra kommit fram heller egentligen för alla har ju inte hört av sig...
de första bortfallen var när nagra som visste att inbjudan skulle komma som hörde av sig och meddelade att dom inte fatt nagon, den sista var när det var en vecka kvar till svarstiden gatt ut och vi inte hörde nagot utan tog kontakt. Nu kommer troligtvis inte dessa gäster ha möjlighet att komma eftersom dom planerat annat och inte bokat nagon flygbiljett..... Lite surt eftersom det är pga postservicen!!
jag skickade dom innan påsk och två vet jag inte kommit fram för jag frågat och ska kolla upp resten nu.. suck
Shit vad jobbigt! Styrkekramar till dig!