Åh du gav mig hopp om livet (typ iallafall ) Jag fick pigmentsförändringar förra sommaren då jag var höggravid och kroppen fick spatt och bara sög i sig solen, fast med ojämt resultat tyvärr. Har en mörk förändring ovanör läppen som är absolut värst, inte kul att ha som mustasch, man känner sig lätt lite ofin då! Ska beställa krämen du tipsade om och testa, skulle den försvinna så, ja, då skulle jag bara bli sååå lycklig!!
Har fått vita fläckar på armarna med, de stör väl inte lika mycket men är inte direkt roliga Måste man köpa en annan kräm för det eller vad tror ni? Räcker det med att smörja och ta solskyddsfaktor? Ska man smörja hela armarna med samma, utelämna de ljusa fläckarna och sola bara dem eller hur sjutton ska man göra? Är helt villrådig¨och tar tacksamt emot tips! Sorry TS att jag "snikar" på din tråd men du kanske också kan ha hjälp av råden
Kickis skrev 2009-04-22 18:05:44 följande:
Jag har använt Thiospot SR Skin Roller från Synchroline tillsammans med solskyddsfaktor 30 (varje dag). Blev helt av med min pigmentfläck på kinden. Ganska dyr men väldigt dryg och effektiv - i alla fall för mig.