• Avalon75

Zoola Allians?

Efter att ha varit helt insnöad på Schalins ringar har jag nu upptäckt Zoola Allians ringar - supersnygga ju! (Bilder finns i mitt galleri) Nu till min fråga; är det någon som köpt en Zoola? De är smalare än Schalins ringar men jag har så små händer att en 2,5 mm antagligen blir perfekt.
    Erfarenheter av Zoola?

• Svar på tråden Zoola Allians?
  • Avalon75

Ja det är en vanlig alliansring, men jag tycker att de är jättefina. Det jag mest menade var om någon visste något om just märket Zoola.

• cillissa

osäker om ja sett de på webben, tror att det e nått importmärke, men en sak som jag vet e viktig är vilken typ av vitguld ringarna har. En del "lågpris ringar" och importerade ringar är gjutna och då många gånger av en vitguldsblanding som blir gulaktig när rodieringen slitits bort. Min guldsmed berättade det för mej och jag har en kompis som råkat ut för det. testa o googla så får du väl fram mer?

• Avalon75

Det blir troligen en Schalinsring i någon alliansstyle.
    Jag vara nyfiken på om någon köpt en Zoola, ska höra med Nordstans Guld när vi ändå ska dit.

• Jonkne

Jag har en Zoola allians ring som jag fick på vår 10års dag och nu när vi gifter oss få jag en till Solig  jag kommer att ha en på vardera sida utav förlovningsringen.

Svar på tråden Zoola Allians?