• Vi för alltid 2009

2 maj! Snart dax!

Shit snart bara 1 vecka kvar, vart har tiden tagit vägen, kännt mig kollugn de senaste veckorna men nu börjar det suga i magen! fler som gifter sig nästa helg, vad har ni kvar att fixa? kramar

• Svar på tråden 2 maj! Snart dax!
  • Barret

Hej!
    Vi ska också gifta oss den 2 maj. NU börjar jag verkligen bli nervös.... inte nervös egentligen men sådär härligt pirrig som man vad inför julafton när man var liten..

Vi har lite trycksaker och andra smågrejer kvar att färdigställa men i övrigt är det mest att vänta.. Ska bli sååå kul!

• LillEm

Lycka till! Ni verkar ju få härligt väder om det håller i sig .

Själv har jag 4 veckor kvar, gifter mig den 22 maj.

• Barret

LillEM:
    Får verkligen hoppas att vädret håller i sig.... snart är det bara 7 dagar kvar och då får man börja följa väderprognoserna riktigt ordentligt...
    Lycka till själv.

• Tx2

Har nog inte riktigt fattat att det är väldigt snart. Även om jag har kört nedräkning ett bra tag nu.

Småpyssel att fixa, men hinner vi inte så har vi massa hjälp att tillgå. Nu är det mest att koordinera alla och släppa taget om planeringen som gäller. Och finslipa.

• LillEm

Jag sitter just nu med bordsplacering och vigselprogram. Det är verkligen mycket som ska göras de sista veckorna, men det är oxå himla kul.

När ska ni gifta er Tx2?

• Barret

Visst är det lite svårt att släppa taget om planeringen? Kanske bara jag som är kontrollfreak !? :o)

• Tx2

2 maj

LillEm skrev 2009-04-23 11:27:33 följande:
    När ska ni gifta er Tx2?
  • Barret

9 dagar tjejer, 9 dagar! GAhhhhhh....

Ska ni gifta er i kyrkan?

• Tx2

Inte många dagar kvar!
    Borgligt, förhoppningsvis utomhus. Min bild visar vigselplatsen.

Svar på tråden 2 maj! Snart dax!