2 maj! Snart dax!
Shit snart bara 1 vecka kvar, vart har tiden tagit vägen, kännt mig kollugn de senaste veckorna men nu börjar det suga i magen! fler som gifter sig nästa helg, vad har ni kvar att fixa? kramar
Shit snart bara 1 vecka kvar, vart har tiden tagit vägen, kännt mig kollugn de senaste veckorna men nu börjar det suga i magen! fler som gifter sig nästa helg, vad har ni kvar att fixa? kramar
Vi gifter oss också den andra. Fattar inte hur snabbt tiden har gått! Vi är i stort sett klara (jag satte sista mars som sista datum att vara klar, väldigt praktiskt, för även om det inte lyckades helt så var det mesta ändå klart...). Just nu är jag mest orolig för att vitsippor och körsbär ska hinna blomma ut innan det är fotograferingsdags, men det borde inte va nån risk va...?
åh vad kul med lite svar, vi kom precis hem från kyrkan, har gått igenom vigseln med prästen, blev så nervös och började nästan gråta när han pratade, åhhhhhhhh nu är det snart dax.
justagirl: tror nog blommerna kommer vara kvar, hoppas på fint väder nu bara!
Började också nästan gråta nr vi skulle övnings-säga löftena...hur i hela världen ska det gå när det är på riktigt?
justagirl:
Jag bor i Västerås och här tror jag inte att blommorna som faktiskt har slagit ut kommer hinna försvinna... Däremot hoppas jag att det ska slå ut ytterligare lite blommor på veckan som kommer... Kollade på smhi och det ska vara fint väder hela den här helgen så jag tror att det kommer hända massor där ute i naturen. Håller bara tummarna för solsken den 2 maj också.. nästan så jag vill att det ska regna nu för att vara fint då...
En vecka kvar!
ja idag är det 1 v kvar, denna tiden sitter man väl hos frissan och snart klar. hoppas det blir lika fint väder som idag. jag börjar bli så nervös nu! hur är det med er?
Några fjärilar i magen ibland när jag verkligen påminns om att det är dax.
Fick reda på igår att mina sex "tärningar" kunde göra sig iordning hos frisören och sminkösen när jag blir piffad. Skall bli kul att ha dem med och se när dem gör varandra fina och höra deras röster. Längtar!
på lördag är det dax, nu är vi inne på veckan vi gifter oss!!!!!!!!!!! är helt hispig.
Det känns som om jag är barn på nytt och inte riktigt har tålamod att vänta tills julafton.. Gah.. :o)
Ååh, jag vet precis hur ni känner er!! Jag gifte mig i lördags och det var så underbart!! Trodde innan vigseln att jag skulle bryta ihop och bara gråta och gråta men det gick jättebra! Visst grät jag men det är en så stor dag och speciell känsla att man "skärpte till" sig på nåt sätt. Ni har något underbart framför er, lycka till alla!
Imorgon är det dags! Jag känner mig också som ett barn dagen före julafton. En känsla jag inte trodde mig skulle få uppleva igen som vuxen =) Hoppas ni får en fin dag alla 2:a maj brudar (och brudgummar!)
Lycka till alla 2:e maj brudar.
Njut i stora drag.
Själv har jag 3 veckor kvar idag .
Åh imorgon är det dax! blir nog sista svängen här som ogift, hoppas alla får en toppen dag! kramar
Lycka till imorgon Gifter mig den 9:e, 8 dagar kvar....
Nu skall här bara slappas och njutas!
Varit i festlokalen och ställt iordning allt. Nu är det bara att flyta med och släppa kontrollen.
Ha en toppen dag imorgon!
Idag blir vi fruar tjejer!
Åh vad underbart för er! Och vilken tur med vädret. Ha en underbar dag alla fina brudar!
Grattis alla! Vackert väder verkar ni få också åh vad roligt, längtar till våran dag!
wiiii.. Lycka till idag!!!
KRAMAR!
Ha en underbar dag.
Njuuut.