• MplusO

"Älskade barn" fyrstavar?

Funderar på att köpa en fyrstav från "Älskade barn" som morgongåva till min M2B. Undrar nu om det är någon här som köpt därifrån och vad ni tyckte. Service? Var den så fin som ni trott? Vad köpte ni för nån? osv. Vill ha all hjälp jag kan få när jag ska bestämma mig...

• Svar på tråden "Älskade barn" fyrstavar?
  • veda

Min mamma fick en fyrstav i silver från Älskade barn i födelsedagspresent för snart 2 år sedan. Hon blev jättenöjd, den hänger alltid runt hennes hals. servicen från älskade barn var toppen, fick bild påp staven innan den skickades till mig.. Så jag ytycker absolut att du skal köpa en fyrstav av henne. du kommer inte ångra dig..

• Aleta

Jag köpte också fyrstavar från dem. Jättebra och snabb service.
    Det var 4 mm stavarna i silver om jag inte minns fel och jag tog två stycken, ett för varje barn. Deras namn står runt om (de har fyra förnamn) och min man har på sig det varje dag.

• Villemoa

Jag har precis köpt en fyrstav i silver åt min m2b i morgongåva och jag är jättenöjd!! Jag valde hålet diagonalt och inskriptionen "min blivandes namn Älskad", då syns texten hela tiden. Valde ankarkedjan till.
    Tycker servicen var otroligt bra och hon är snabb på att återkoppla via mail.
    Funderar på att beställa en till, till min blivandes syster som också utgör en del av vårt värdpar, och ha hennes barns namn som inskription. Måste först kolla med blivande men det får bli på söndag när han får sin i morgongåva

• MplusO

Tack så mycket för alla svar!

Villemoa: Precis en sån jag funderar på! Vilken storlek tog du? Funderar på en 5 mm.

• Villemoa

Jag köpte en 5 mm och jag tycker den är alldeles lagom stor.

MplusO skrev 2009-04-24 15:53:48 följande:
    Tack så mycket för alla svar!Villemoa: Precis en sån jag funderar på! Vilken storlek tog du? Funderar på en 5 mm.
  • Nalle Puh 40

Jag har oxå tänk köpa en till sambon därifrån men sen antydde han lite att han inte ville ha smycke i morgongåva
    Har valt att köpa en exakt likadan i vår guldsmedsaffär här hemma och då får han den ograverad så att vi får lämna tillbaka och få igen pengarna.
    Känns lite tråkigt att lägga ut 1000 kr och sen tycker han inte om den så nu löste det sig smidigt.
    De gör den oxå själva här i stan och har gjort smycket åt mig innan och gjort om min mormors vigselring till min ring så det är väldigt duktiga

• mattiasmarie

tänkte köpa en till mig själv i guld. skriva våra två barns namn samt min blivande mans, 4:e sidan?? mitt eget namn (dvs hela familjen) eller kärlek?? dvs evelina emil mattias kärlek eller evelina emil mattias marie, till mig själv, vad tycker ni??

Svar på tråden "Älskade barn" fyrstavar?