• Flisa80

Juni 2009 nr 4

Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!

• Svar på tråden Juni 2009 nr 4
  • nni
    xmarsan skrev 2009-06-08 14:52:59 följande:
    ... fast vi var nog inte så graciösa och sexiga - som idén med det hela är
    Haha, tur det var på skoj då
  • nni
    JennyLH skrev 2009-06-08 17:36:28 följande:
    Är FRU nu!Gifte ju oss i lördags, spöregn innan på fm men blev uppehåll undervigseln, allt gick som vi ville, vi kudne bara njuta av dagen och kvällen, tiden gick så fort bara, maten var supergod, och sedan toastmastern och tärnorna skötte sig jättebra och var utmärkta i sina uppgifter.Alla blev rörda till tårar, dansen gick bra allt klaffade med tidsschemat. Är såå nöjd
    GRATTIS!! Kan tänka mig att dagen går fort! Man får försöka njuta varje ögonblick!
  • xmarsan

Ja eller hur!

nni skrev 2009-06-08 22:06:41 följande:
    Haha, tur det var på skoj då
  • älskarlivet

Min m2b har sagt att han inte kommer hålla tal till mig, för han har scenskräck. Jag har därför börjat tvivla på om jag vill hålla mitt tal då.. Jag har skrivit ett jättefint tal, mycket känslosamt, men blir det fånigt om jag håller det och han inte håller något?

• älskarlivet

Har en fundering till, vet någon om man kan boka en viss plats i ett flygplan eller kostar det alltid extra?

• zeddy

Jag har ingen aning om min blivande kommer att hålla tal till mig, det är ju trevligt om han gör något, men förväntar mig inget. Jag ska sjunga för honom. Jag tycker att du ska hålla talet om du lagt ner massa tid och kärlek i det! Han kommer bli otroligt glad, det är jag säker på! Inte fånigt alls, han visar väl kärleken på annat sätt?!

Till din andra fråga, jag tror att man kan boka med speciella flygbolag, vi åker med norwegian till spanien och sas hem. Det är någon av dom vi har bokat på men kommer inte ihåg vilken! Lycka till!

älskarlivet skrev 2009-06-09 16:05:03 följande:
    Min m2b har sagt att han inte kommer hålla tal till mig, för han har scenskräck. Jag har därför börjat tvivla på om jag vill hålla mitt tal då.. Jag har skrivit ett jättefint tal, mycket känslosamt, men blir det fånigt om jag håller det och han inte håller något?
  • MulleNuh

Neeeeej det blir allt annat än fånigt!!! Jättefint!!!!!!!

älskarlivet skrev 2009-06-09 16:05:03 följande:
  • Red Scarlet

Ååh jag har haft jätteångest för att det kommer hällregna på lördag.. just nu verkar det ju bli uppehåll men både fredag och söndag regnar det... fy. Sedan drömmer jag mardrömmar hela tiden om bröllopsdagen och att allt kommer att gå fel, att jag kommer glömma bort att göra en massa saker, att jag kommer ha minnesluckor och inte komma ihåg vigseln och att min klänning är jättekonstig och åker ner hela tiden eller har fula sömmar som inte går att få bort...ååh ÅNGEST!

Måste försöka skärpa mig, allt löser sig ju..men det är lite hemskt att bara gå runt här hemma och fixa och dona och oroa sig.

• xmarsan

Nu är det inte många dagar kvar för många av oss här... exakt 3 dagar kvar tills jag ska stå beredd i kyrkan nu!

• MulleNuh

Nej men det ska inte alls hällregna på lördag!! Inte i sthlm iaf..
    Ska bli lite grått o kyligt på morronen, men sen vid 15 ska det spricka upp och bli lite sol...

Svar på tråden Juni 2009 nr 4