Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Hej!! Ja nu är man FRU då!!
Hade det såååå bra igår. Festen vart en riktig succé och alla var fulla och glada och ville INTE gå hem när det var dags..
Det enda som gick snett var att det ööööste ner regn och att min klänning gick sönder på kvällen... Men det får jag väl leva med...
Red Scarlet och MulleNuh: Vad fina ni var!!! När man ser er a bröllopsbilder då håller jag på att längta ihjäl mig till den 27:e...
Kan inte fatta att det "bara" är 12 dagar kvar...
Imorn bär det av upp till Dalarna och sen är det ngt att göra varje dag fram till bröllopet.
Lilleman fyller ett år på ons så det blir 1-års kalas!
Red Scarlet och MulleNuh; GRATTIS!! SÅ FINA ni var/e!
Mullenuh; Synd att klänningen gick isönder men klänningen o du såg verkligen fantastisk ut på bilderna, det sken.
Jag har redan varit med om ett minne för livet, alltså möhippan. Blev utklädd o sminkad som ett barn som rotat i mammans handväska och fick uppdrag till att göra saker som innebär pinsamheter, mer eller mindre. Åt picknik. Sedan bar det av till att bada utomhus bubbelbad o grekisk buffé blev det. Efter det gå till lokala pubar o fråga om ännu mer äktenskapsråd som blev antecknat i en liten bok. Så lyckad dag. Vi höll på i 16 h och jag var inte människa dagen efter. Och jag lyckades bli överraskad kan man gott säga. Detta var efter min fest. Så 2 dagar fest blev det...
Red Scarlet och MulleNuh - Ett stort grattis!
Ni får se regnet som lyckönskningar, så kanske det inte är så farligt
Jag sitter och väntar med spänning på att min dag ska komma, och den kommer med stora steg och är här redan på fredag, iih!
Har ni några bra "att tänka på" tips?
hmmmmm..
Ja att ha allt packat i god tid innan man åker till kyrkan. Jag höll på att åka ifrån blommorna! 0 Men kom på i sista sekund..
Sen är det bara att ta det coolt och ha skoj! Skita i om vädret är emot en...
Nu var det gjort för oss med!
Hade en helt underbar dag med världens roligaste fest efteråt!
Allt klaffade och vårt värdpar gjorde verkligen ett superjobb, massor av roliga överraskningar under middagen
Och tur med vädret måste jag säga att vi hade, inte en droppe regn förrän sent på kvällen! Tråkigare igår dock med hällregn under tiden vi städade, men det var det värt.
Grattis brudar, vad fina ni var!!!
Vi hade också en fantastisk dag, vi fick precis så mycket regn som vi ville ha, med andra ord nästan ingenting, förutom några droppar för tur i kronan.
Fick en smälle chock när jag fick veta att vår inhyrda fotograf hade fått magsjuka under natten, men det visade sig att hon hade ordnat en ersättare... Han var fantastisk, så vi väntar med spänning på våra kort.
På onsdag drar vi till Bali, så jag lägger inte in några kort på oss förrän efter det...då vi förhoppningsvis har fått dem...
Kram alla och ha sköna resor, om ni ska iväg på det!!
haha här har ni om ni vill skratta lite åt min snygga musikvideo!!
Grattis alla junigifta brudar. I lördags smällde det för mig. Inte en droppe regn och en fantastisk dag. Över alla förväntningar och förhoppningar.
Supermycket lycka till till er som har det underbara kvar. Njut av varje sekund.