Juni 2009 nr 4
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Den förra tråden var avstängd, så här kommer en ny!! Peppa, berömma, dela med sig, prata av sig..... Snart är det dags!!!
Hej alla brudar! Nu har vi nya kort i galleriet. Se gärna också min bröllopsberättelse med titeln:
Vårt fina bröllop 090606 i Moliden
Hej!
Nu har jag också lagt in lite bilder från vårt fantastiska bröllop i Frankrike! Allt blev 100 gånger bättre än vad jag någonsin kunnat föreställa mig. Vi fick ett riktigt sagobröllop!
Är just nu på smekmånad i USA och väntar med spänning på fotografens bilder!
Hoppas era bröllop blev bra!!
Vad fina ni var!
Tack tack Zeddy! Det var roligt att höra!
Zeddy: Visst var det fantastiskt kul att gifta sig? Jag önskar att jag kunde göra om det tusen gånger...
Grattis till ert bröllop förresten! Ni var jättefina och vilken härlig miljö ni hade på korten!
är det någon som gifte sig 13:e juni som fått sitt nya efternamn? här händer det ingenting och jag undrar om jag ska efterlysa mitt nya namn :)
Fjällbacka: Jag gifte mig 090606 men kunde pga en resa inte skicka pappren förrän 090618 och de var SKV tillhanda på måndagen 090622. Döm om min förvåning då bytet gick igenom på fredagen 090626, fyra dagar efteråt!
puppis: kanske är dax att efterlysa mina då... 4 dagar känns rätt snabbt och 3 veckor otroligt långsamt
Fjällbacka: Men jag tror det kan ha med prästen att göra också. Om inte prästen skickar in vigselintyget tror jag inte att namnbytet kan gå igenom förrän det är gjort.
Tack så mycket! Det var verkligen en fin miljö! Fler bilder finns på rebeccamicke.weddingannouncer.com