lila rosor?
Nån som vet ifall de går att få tag på lila rosor? Eller finns de nå andra fina lila blommor att ha i brudbuketten?
Nån som vet ifall de går att få tag på lila rosor? Eller finns de nå andra fina lila blommor att ha i brudbuketten?
lila rosor låter fint, jag undrar oxå om det finns??
puff puff
hortensia, ranunkel, lavendel, rosor kallade "ocean song" är lila, prärieklocka finns också i lila. Beroende på när du ska ha buketten...
Det finns flera rosor i lite olika lila nyanser. Någon har jag för mig finns som exempelbild i mitt galleri.
I min presentation har jag lagt ett par länkar där man kan se olika sorter och i en av dem kan du klicka i olika färgnyanser och söka utifrån det.
Hej! Det finns en lila ros som heter Coolwater. Jag vet det endast för att vår brudnäbb ska ha blad av den och strö ut i altargången. Min florist rekommenderade syrener till brudbuketten, sa att det var jättefint till liljekonvalj som är min favoritblomma så jag ska ha det.
Det finns flera fina lila rosor bla cool water, old dutch, memory lane, emmanuelle. jag ska ha flera olika lila rosor i min bukett