• pavar

Fesrthäfte, bra sidor däe man kan se exempel på vad man kan använda?

Ska börja med festhäftet och skulle vilja se hur andra har gjort, någon som vet nån sida på nätet som är bra för att få lite inspiration?

Har skrivit om alla gäster osv men mer roliga saker , vad har ni ?

• Svar på tråden Fesrthäfte, bra sidor däe man kan se exempel på vad man kan använda?
  • Chrisse och Jonas

Sök på festprogram här på BT, finns jättemånga bra tips.. har själv fått ihop hur mycket som helst från tips här.

• pavar

Något tips du kan ge?
    Chrisse och Jonas skrev 2009-04-25 10:50:10 följande:

Sök på festprogram här på BT, finns jättemånga bra tips.. har själv fått ihop hur mycket som helst från tips här.
  • Chrisse och Jonas

Hm, då ska vi se.. jag har samlat ihop: barn om äktenskap (roliga kommentarer),före och efter tabeller om äktenskaps förväntningar, bröllopsdagar i år (sånt där 1 år är papper osv)
    Gåtor, kärlekscitat, roliga rader om kvinnor vs män, roliga rader om äktenskap typ: "Äktenskapets förväntningar:
    En kvinna gifter sig med en man och förväntar sig att han ska ändra sig, men det gör han inte. En man gifter sig med en kvinna och förväntar sig att hon inte ska ändra sig, men det gör hon."
    Saker att fundera på, typ:
    ? Om superlim nu fäster på allting,
    varför fastnar det inte på insidan av
    tuben?
    Vad män förväntar sig av frun, roliga små tecknade bilder osv osv..
    har fått en dels pars festhäfte som jag tittat i och så..
    om du tycker nåt låter kul så skriv din e-mail adress antingen här eller i min gästbok så kan jag skicka lite till dig.

• pavar

Skicka gärna till mig

pernilla.olsson81@gmail.com vore jätteglad om du kunde skicka det till mig, lät jättebra!!!!

Tack snälla
    Chrisse och Jonas skrev 2009-04-26 10:45:19 följande:

Hm, då ska vi se.. jag har samlat ihop: barn om äktenskap (roliga kommentarer),före och efter tabeller om äktenskaps förväntningar, bröllopsdagar i år (sånt där 1 år är papper osv)Gåtor, kärlekscitat, roliga rader om kvinnor vs män, roliga rader om äktenskap typ: "Äktenskapets förväntningar:En kvinna gifter sig med en man och förväntar sig att han ska ändra sig, men det gör han inte. En man gifter sig med en kvinna och förväntar sig att hon inte ska ändra sig, men det gör hon."Saker att fundera på, typ: ? Om superlim nu fäster på allting,varför fastnar det inte på insidan avtuben?Vad män förväntar sig av frun, roliga små tecknade bilder osv osv..har fått en dels pars festhäfte som jag tittat i och så..om du tycker nåt låter kul så skriv din e-mail adress antingen här eller i min gästbok så kan jag skicka lite till dig.
  • Chrisse och Jonas

Nu har jag skickat lite till dig.. skickar mer sen men måste iväg nu.. hoppas du hittar nåt du gillar...

Svar på tråden Fesrthäfte, bra sidor däe man kan se exempel på vad man kan använda?