• Tillde

Ni med mindre än en månad kvar, vad har ni kvar att fixa som "stör" er???

Gaaah mindre än en månad kvar och jag har mest småpill kvar men har ingen LUST att greja! Blir tokig på mig själv!!!Har lite smågrejer kvar som ligger och skvalpar, jag yrar mest runt och pillar lite här och lite där. Tror iofs att jag har rätt bra koll men känslan av att ha lösa trådar STÖR MIG!!

Har bröllopsvalsen kvar, vilken musik ska vi ha? Och vi borde verkligen testa så det inte ser för jäkligt ut men jag ooooorkar iiinte!! Funderar även över transport från festen, känner att vi kanske borde ha nån roligare skjuts men har ingen inspiration att ta tag i det så det lutar åt att det blir förbestäldd taxi, trist eller!!? Sen är det småsaker som skriva ut häftena, göra klart presentpåsarna osv. Har ingen luuuust! Vill bara sitta i solen och sippa kaffe typ...
    Det mesta ÄR fixat men det stör mig att jag inte har kontroll på ALLT, och främst då vädret! Skulle kunna döda för att få vädret vi har nu i helgen, give me give me!!!!!

Vad har ni kvar som stör er? Är jag den enda som bara känner *blaha* över den sista planeringen eller är vi fler?? Är jag inte lite knäpp, nu borde det väl gå i 190knyck och man borde väl vara skitpeppad?? Är skitpeppad på att gifta mig men inte på att greja mer...

• Svar på tråden Ni med mindre än en månad kvar, vad har ni kvar att fixa som "stör" er???
  • Nalle Puh 40

Det som är mest akut är om vi inte vet om vårt värdpar kommer vara med... (har dock en reservplan)

• Tillde

Reservplaner är bra!! Har värdparet varit med och fixat en massa?

• Linn74

Jag har också haft "Blaha"-känslan, men har ryckt upp mig och tagit tag i det sista. M2b har till slut också blivit lite mer engagerad än han varit tidigare. Faktiskt så är allt bestämt, måste bara fixa en skiva med musiken som vi ska ha när bandet tar paus. Sedan tror jag det bara är att luta sig tillbaka och vänta i 3 veckor... ;)

• kph

Jag har kännt precis samma sak blaha men måste rycka upp mig då tiden annars rinner ifrån oss. Ska bestämma hur tårtan ska se ut,sy upp näbbklänningarna o inköpa små saker.

Svar på tråden Ni med mindre än en månad kvar, vad har ni kvar att fixa som "stör" er???