• 20090725

3 Månader kvar nu!!!

igår va det exakt 3 månader kvar till vår stora dag!

jag tror att planeringen flyter på som den skall, har bara massa små pyssel kvar att göra! men ändå börjar jag känna mig stressad, även om jag vet att det mesta faktist redan är klart!

hur går det för alla er andra som har ca 3 månader kvar? hur ligger ni till med planeringen? känner ni er stressade?

• Svar på tråden 3 Månader kvar nu!!!
  • Sobeit

Vi har nästan 3 månader kvar. Viger oss den 11/7. Det känns bra faktiskt. Jag har oxå en hel del småpysselkvar att göra, emn det finns tid för det. Alla stora saker är nästan klara. Sambons kläder är kvar att fixa, emn han ska prova ut dem nästa söndag. Så det känns lungt.

Jag känner mig inte stressad, men jag får ett pirr i magen när jag håller på med de grejerna liksom. Jag är otroligt förväntansfull. hihi

• Yesh I do

Vi gifter oss 18/7...känns som vi har de stora sakerna under kontroll men fortfarande massor att fixa! Ska titta på ring, kläder till bm, spika buffén, hår och smink till mig...! En hel del kvar alltså men känns lugnt ändå!

• Lollo84

Vi gifter oss 25/7..
    Vi har det mesta fixat. Ska beställa ringen snart o lägga upp brudklänningen,Prata en gång till med fotografen..
    Så det mesta är fixat o jag känner mig ganska så lugn än så länge :)

• MimmiMama

Vi gifter oss den 18juli och har en hel del att fixa kvar!
    Hans kläder och skor, mina och dotterns skor, var vi ska sova på bröllopsnatten (helt sjukt att vi inte fixat det än)
    fordonet som ska ta oss från kyrkan till festen är ej spikadm, har ej bokat in ansiktsbehandlingen och naglarna, festhäftet, vigselprogrammet, ringen, smyckena är ej fixade, ej heller dukningen och lull lullet som hör till det.
    Men jag tror att det kommer att ordna sig för det är saker som går fort att fixa bara man börjar beta av listan.

• WillesMama
    Lollo84 skrev 2009-04-26 10:53:14 följande:
    Vi gifter oss 25/7..Vi har det mesta fixat. Ska beställa ringen snart o lägga upp brudklänningen,Prata en gång till med fotografen..Så det mesta är fixat o jag känner mig ganska så lugn än så länge :)
    Haha detta var ju kul=) Vi heter lika och gifter oss samma dag! Inte dåligt;P
    Här är klänningen fixad, dock tror jag den kommer behöva tas in eftersom jag gått ner i vikt. Sambons kläder är klara, likaså sonens. Fotograf bokad, har dock strul med min frisör som ska utomlands.. Maten är det vi tittat på just nu. Och så har jag hittat min drömring, ska boka den i morgon=)
    Tycker det är superkul detta! Längtar efter min syster som ska vara brudtärna, hon har bott utomlands ett år men kommer hem nu i maj. Skönt att ha någon att ventilera med! =)
  • Belle och Chrille

Vi gifter oss den 11/7. Nu börjar de flesta bitar att falla på plats.

Har fortfarande inte träffat prästen, så den biten känns lite oklar. Förutom det är det mest program till kyrka och fest och bordsplaceringar kvar.

Det börjar dra ihop sig nu...

• Lollo84

Haha detta var ju kul=) Vi heter lika och gifter oss samma dag! Inte dåligt;P
    Här är klänningen fixad, dock tror jag den kommer behöva tas in eftersom jag gått ner i vikt. Sambons kläder är klara, likaså sonens. Fotograf bokad, har dock strul med min frisör som ska utomlands.. Maten är det vi tittat på just nu. Och så har jag hittat min drömring, ska boka den i morgon=)
    Tycker det är superkul detta! Längtar efter min syster som ska vara brudtärna, hon har bott utomlands ett år men kommer hem nu i maj. Skönt att ha någon att ventilera med! =)

Ok vad roligt...:)
    Såg att vi är lika gamla också...
    Vilken tid ska ni gifta er?

• ossamartin

Vi gifter oss också den 11/7 och har nog det mesta klart. Dricka ska handlas och vin ska bestämmas. Festhäfte och vigselprogram ska fixas klart. Min klänning sys av svärmor och eftersom jag är gravid kommer vi nog inte sätta ihop den förrän v innan så den verkligen passar.

• WillesMama

Lollo84: Haha det med, inte dåligt! Vi ska gifta oss klockan 15. Ni då?

Idag hoppas jag kunna boka maten. Visst låter detta som en supergod buffe?

Ängsbuffé

Kassler
    Rostbiff
    Tandoorikryddad kycklingfilé
    Laxpastrami
    Goda tillbehör:
    Potatissallad alt potatisgratäng
    Pastasallad
    Kiwi, passionfrukt, honungsmelon, vattenmelon,
    färsk ananas, carambol, physsalis,
    Hembakat fänkålsdoftande kuvertbröd
    Smör