"Färga" håret på caketopper
Läste i en tråd att någon skulle färga håret själv på sin caketopper så det skulle stämma med brudparet själva. Smart!!!
Men hur gör man det på bästa möjliga sätt?? Vill ju inte förstöra den...
Läste i en tråd att någon skulle färga håret själv på sin caketopper så det skulle stämma med brudparet själva. Smart!!!
Men hur gör man det på bästa möjliga sätt?? Vill ju inte förstöra den...
Är det inte lättare att köpa den med rätt hårfärg direkt? Eller har du en väldigt ovanlig färg?? De finns ju i alla möjliga färger och former....
Nej jag har svart hår och min m2b har mörkblont. Inte den vanligaste kombinationen tydligen. Och om man sedan ska ha något man tycker om och till ett OK pris, så verkar det vara näst intill omöjligt...
Ok, ja då är det ju bra om du går att färga...=) Kan inte hjälpa dig där tyvärr. Vi är båda mörkblonda...inget problem där... Hoppas att du hittar en bra lösning!
Ja, det får nog bli en total-makeover för min caketopperbrud
Kollat www.kakburken.se ?? Där köper man gubbarna var för sig...
=)
Jag använde helt vanlig allmogefärg och färgade håret på vår caketopper... Passade också på att måla rosorna i brudbuketten i rätt färg.
Enkelt och billigt sätt att få det personligt!
Min svärmor fixade vår caketopper. Jag är mörk och bruden var eg blond. Får höra hur hon gjorde. Det blev väldigt fint!
Ja tack, kolla gärna det
Annars blir det nog allmogefärg som Gemini skriver. Eller kanske hobbyfärg...