Snälla...
Mår så dåligt, hjälp mig snälla. För att göra en lång historia väldigt kort.
Träffade en tjej för sex år sedan. Hon bedrog mig flera ggr och ljög massvis. Hon orkade inte efter detta visa ånger & ställa upp för mig. Vi gick skiljda vägar.
Hon kontaktade mig åter efter sex månader. Jag bestämde mig för att åter gå tillbaks till henne. Men det visade tyvärr sig att hon inte ändrat sig trots sina fina ord. Hon var otrogen igen...
Men efter många om och men har vi nu otroligt nog två barn & är gifta. Efter hennes mammaledighet har hon nu fått ett nytt jobb där arbetskamraterna är till 95% manliga. Det här plågar mig ngt oehört. Vi har börjat bråka om det här. Gamla bilder har åter dykt upp i mitt huvud. Jag litar inte på henne efter alla lögner. Men vad jag vet har hon varit mig trogen dom senaste fyra åren. Kan inte hjälpa det men känner en grym osäkerhet när hon är med manliga individer. Eftersom det alltid har gått "snett".
Hon tycker bara jag ska lita på henne eftersom hon skött sig i fyra år. Jo det är sant men jag kan inte känna den där tilliten. Mig det är fel på eller? SNälla skriv ngt...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-27 00:59
Angående dessa fyra senaste lugna åren och min tveksamhet till att det inte hänt ngt är att hon varit mammaledig och ej blivit testad. Men nu när hon fått jobb har hon fastnat med en manlig kollega enmsan på krogen samt ngn enstaka ggn fått skjuts hem. Vilket minst sagt gjort mig galen. Hon säger att hon inte kan göra eller vill göra avkall på sin frihet och att det här nnu innebär skjilsmässa. Hon tycker/känner helt enkelt att jag aldrig kommer att lita på henne.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-27 01:05
Hon tycker helt enkelt att jag inte lyssnar på hennes känslor. Allt handlar bara om mig, möjligt det är sant. Men har otroligt svårt att älska vilskorlöst när jag känner att hon när som helst sviker mig.
Hon har ljugit och lovat osv så många ggr (för fyra år sedan) i samband med det lovade hon att hon inte skulle umgås mer med några manliga. Men vilket nu är omöjligt p g a hennes nya jobb.