blev hippad i lördags
Telefonen ringde klockan nio i lördags morse. Jag som inte sovit ordentligt på sex nätter pga sjuk bebis låg och sov. Fick veta att jag skulle bli hämtad klockan tio och att även bebis skulle med, tur det för en mammigare bebis finns nog inte i denna värld.
Klockan tio kom min mamma(som följde med som bebisvakt), syster och mina bröders flickvänner och hämtade oss.Jag fick packa en väska utifrån en lista som jag fick och sen åkte vi till Gökboet på hisingen där alla mina tjejkompisar väntade.
Fick byta om till träningskläder och sen var det bara att köra. Fem grenar var bokade.
Sumobrottning(så svettigt och klumpigt och kul!)
Rida på mekanisk tjur(apsvårt men jag vann med mina 1,07 min.)
Bungyjump(man satt fast i gummiband och skulle springa så långt och snabbt man kunde)
Klättring(är rätt så höjdrädd men fixade faktist sex av nio meter)
Laserdome(en av tjejerna sprang rätt in i en vägg och fick värsta blåtiran och fläskläppen).
Allt var sååå kul! och så jobbigt. Fatta att jag har träningsvärk i varenda muskel i hela kroppen. Värst är ljumskarna efter tjuren, kan knappt gå.
Efter gökboet åkte vi hem till min förste brudtärna och fick god mat och efterrätt och lekte film och musicquiz. Vann överlägset:) Tur att dom valde sånt som jag är bra på:)))
Sen gjorde vi oss iordning och åkte hem till Kungsbacka där det var bokat bord på Esters. Åt mer mat och drack goda drinkar och pratade. Var rätt möra efter dagen så det blev rätt lugnt. Dansade lite och sen kände vi oss rätt nöjda och åkte hem.
Var hemma vid tolv, helt slut faktiskt men vaknade pigg utan baksmälla dagen därpå om än med fruktansvärd träningsvärk och diverse brännsår och blåmärken.
Är sååå nöjd med min hippa, även om vi var tvungna att bebisanpassa den något. Inga pinsamheter(förutom sumobrottningen då....och det faktum att jag blev filmad hela dagen och att det kommer att visas för alla under bröllopsmiddagen....)
Nä, det var en perfekt solig, varm dag som jag fick tillbringa med mina älskade vänner. Vad mer kan man begära?