• Trubbel

Galej ljushållare från ikea??

Finns det någon som köpt ljushållare vid namn Galej från Ikea? I 4-packen finns det 3 små pappersringar mellan varje ljushållare som jag väldigt gärna är intresserad av. Jag har redan 50 stycken men skulle behöva ca 15-20 till. Jag betalar portot om någon orkar skicka dessa till mig.

Hoppas hoppas!!!

Tack på förhand

• Svar på tråden Galej ljushållare från ikea??
  • Yesh I do

Jag har! Men när måste du ha dem?
    Eftersom vi har dekorerat våra galejkoppar och paketerat om dem igen med de små pappersringarna så behöver jag dem fram till bröllopet den 18 juli men sedan kan jag så klart skicka dem till dig...men du kanske vill ha dem på direkten?

• Trubbel

TACK!! Om det inte finns någon annan som kan skicka så tar jag gärna dina efteråt. Vi gifter oss i slutet av augusti så jag hinner väl ordna med dem efteråt.

Men om någon annan har innan dess vore det guld :)

• Yesh I do

Hör av dig om du inte får tag i några andra! Förstår att du gärna vill ha dem tidigare, men du vet var de finns annars!

• Trubbel

Tack igen! Jag återkommer :)

• FrökenP

Får man fråga vad du ska ha dom till?

*nyfiken* :)

• Lady o Lufsen

Servettringar, skulle jag gissa...men jag kan ju ha helt fel

FrökenP skrev 2009-04-28 16:54:37 följande:
    Får man fråga vad du ska ha dom till? *nyfiken* :)
  • Trubbel

Japp, jag håller på å pysslar för fullt. Men insåg att jag tydligen har för få. Har räknat helt fel, är inte jättenära till närmsta Ikea *suck*

• Princess4aDay

Är på jakt efter såna ljushållare, kommer köpa isf den närmsta veckan om dom inte utgått. Kan gärna skicka dom om jag hittar några!

• Princess4aDay

Nu har jag precis varit och köpt sånna så har 15st pappringar om du vill ha! Hör av dig isf!

• Trubbel

Jag har lyckats få tag på andra, men tack så jättemycket för erbjudandet!!!

Svar på tråden Galej ljushållare från ikea??