Festhäfte...Hur vanligt är det ...
att man gör det sjäv....till sitt eget bröllop?
Jag har gjort det själv och många påpekar att
det ska inte bruden göra utan det ska typ värd...toastmaster göra...
Hur har ni gjort??
att man gör det sjäv....till sitt eget bröllop?
Jag har gjort det själv och många påpekar att
det ska inte bruden göra utan det ska typ värd...toastmaster göra...
Hur har ni gjort??
tror nog det vanligaste är att man gör det själv.. Kanske man kan ta lite hjälp av toastmastern..
Gjort själv... Lite kontrollbehov;)
Vi gör vårt själv..
Har oxå gjort vårat själv
Vi kommer göra gästpresentationer och lite annat, resten gör toasmadame och hennes man.
Jag har gjort själv.
Ska göra själv med min tärna.. sen lägger hon in lite som inte vi får se..
Vi gör lite själva, resten gör våra Toastmastrar!
Jag har gjort detsamma för två vänner när jag varit Toastmaster!
Förtydligande: det Toastmastrarna gör blir en surprise för oss. Eftersom vi känner dessa personer väldigt väl vågar vi till fullo lita på att det kommer bli toppen! Vi har sagt lite vad vi önskar ska finnas med, men det är helt upp till dem att utforma!
rockabilly bröllop skrev 2009-04-28 19:23:39 följande:
Vi gjorde vårt festhäfte själva, det funkade fint - och blev väldigt uppskattat. Sedan hade vår toastmadame m.fl, hittat på fler saker under festen som var överraskningar för oss, utan att dessa behövde vara med i häftet. Det blev toppen!
Jag har oxå gjort det själv men har gått igenom det med toastmastern för att höra om han har några förslag eller om där är något han inte tyckte skulle vara med.
T ex så tog jag bort borsplaceringen, för jag har en mormor och morfar som jag inte vet förens på dagen om dom kommer då dom är väldigt gamla och går efter dagsform =)
Lite störigt att göra bordsplacering och trycka det då om det sen inte blir så på själva bröllopsdagen =)
vi gör det själva
vi har och vi gör innehållet själv i samråd med toastmastern
Vi har gjort det helt själva. Vi ville ha det på ett visst sätt och då är det bäst att göra det själv.
Dessutom är jag nog för mycket kontrollfreak för att låta någon annan ta ansvaret för den biten och jag inte får ha någon insyn.
vi gjorde det själva
Jag hjälpte min kompis göra hennes till sitt bröllop. Hennes toastmadame var inte intresserad av att hjälpa till alls.
Ska även göra våra eftersom vi ej ska ha toastmaster eller madame :)
Blir mer som en "meny program" för vår del.
Min syster tillsammans med sin kille (toastmaster) gör vårat. Förutom bordsplaceringen och presentation av gästerna gör vi tillsammans.