• Nyen80

Frieri på G

Nu är planerna i full gång! Har bokat in Spa-besök till mig o förhoppningsvis blivande maken. Den 14 juli åker vi på spa och nu håller jag på att försöka komma på något extra spännande till mitt frieri. Att vi ska på spa vet han om för det har vi pratat om länge men sen vad som kommer att hända där har han ingen aning om =)
    Funderar på att hitta på något roligt med kuvert som jag läste om i en annan tråd. Typ att han får ett kuvert när vi kommer fram som säger att han tex ska gå på behandling efter att vi checkat in och sen ska han gå till rummet när han är färdig.Väl där får han öppna nästa kuvert där det står att han ska byta om. Medans detta pågår så ska jag efter min behandling, snabbfixa till mig och möta upp honom till middagen. Sen tänkte jag göra upp med personalen om att tända marschaller(om det går) utanför någonstans där det typ står: "Vill du bli min man" dit vi går efter middagen och då ska det finnas bubbel i närheten. Det kanske blir svårt att genomföra men jag har tänkt försöka i alla fall. Tror ni det blir bra?

• Svar på tråden Frieri på G
  • Nyen80

Hehe, ja det har faktiskt slagit mig. Här om dagen hade jag en vit tunika på mig och då sa han: "Åh, älskling, du klär så bra i vitt" och sen gav han mig en lite halvlurig blick, fniss.
    Saken är den att jag bär vita tröjor ganska ofta så det var ju inte så att det var första gången han såg mig i vitt *ler*

• Nyen80

Iiih! Nu är allting mer eller mindre klart =) Har beställt skumpa och ostbricka till rummet. Har beställt en jättefin armlänk till min sambo som han tittat på länge som han ska få när jag friar. Vi är ju redan förlovade så inga ringar. Håller på att välja ut en bra behandling till honom så han får bli riktigt bortskämd. Åh, guud vad jag längtar. Juli är ju inte än om man säger så och jag vill att tiden ska gå fortare! Har redan ont i magen. Och det är liite jobbigt med allt smygande men förhoppningsvis är det värt det. Nu kommer alla andra tankar bara, tänk om han säger nej??
    Jag är såå nervös =(

Svar på tråden Frieri på G