• Birana

Vi som blir fruar 22 augusti

Hur långt har ni kommit i planeringen? Vilka problem har ni stött på? Vad återstår? Börjar ni redan bli nervösa? Är klänningarna redo? Berätta!

Vi har kommit ganska långt men nu i helgen ska att göra lista skapas med allt vi kan tänka oss behövs att göra och börja pricka av saker. Största problemet är resan just nu. Vi vill till Tanzania men att ta tag i det...känns avlägset. Vad skriver ni i era att göra lista?

Hur går det med era löften (om ni skriver några)? Jag har inte ens börjat!

• Svar på tråden Vi som blir fruar 22 augusti
  • lönnsjö

Vi gifter oss också den 22 augusti
    Börjar bli ganska nervös, mest över att gästerna inte ska ha roligt på festen. Själva vigslen känner jag mig lugn inför. Alla gästerna som är där känner vi, förhoppningsvis , och de är ju där för vår skull. Men allt annat runt omkring är jag hispig över. I det stora helaär vi klara. Smådetaljer kvar.Ja vad skriver ni i era att-göra-listor?

Vår resa blir till Rom,men innte förrän i mars nästa år. M2b har lättare för att få semester då.

Klänningen kommer runt midsommar...håller på att justera vikten. beställde en storlek mindre. Har behövt gå ner i vikt länge och nu har jag ju verkligen en "morot" framför mig.

• Birana

Hehe, vad roligt. Min klänning borde komma om ca två veckor och jag var och köpte skorna i lördags, helt oplanerat :D

Jag det börjar närma sig och ibland får jag fjärilar i maen av det. Jag är nog met nervös över festen jag med och precis som du, att folk inte kommer att ha kul eftersom vi har ett litet bröllop, men det kommer säkert att bli bra. Vigseln är jag också orolig för men det är för att jag inte skrivit mina löften ännu och det är fortfarande mycket kvar att göra...

Vart viger ni er?

• Birana

Att göra lista: boka ansiktsbehandlingar (efter behov)

• lönnsjö

Vi är bosatta utanför Kristianstad i norra Skåne. Vigslen blir hemma i byn i en fin gammal vit kyrka. Den är inte så stor och altargången är inte lång. Skönt!!

Vad ska ni ha för musiki kyrkan? Vilken låt vill ni ha till er första dans? Sådant vi håller på att klura med nu. Sångerna i kyrkan är väl nästan klara men första dansen vet vi inte.Var på valskurs igår ochdet gick väl bra. Behöver träna MYCKET.men jag tycker det är lättare med foxtrot...en långsam foxtrot kan väl var fint. Kanske bagateller men man villju så gärna att allt ska bli så bra som möjligt.

Oj,ansiktsbehandlingar har jag inte tänkt på. Det kan ju vara bra. Men inte för tätt in på dagen D va?

Svar på tråden Vi som blir fruar 22 augusti