• MyrahCollin

secret box , vilka kläder?

jag tänkte göra en secret box till min blivande man.

men saken är att jag tycker inte om att visa min kropp och tvekr på att bilderna blir fina med magen hngandes över trosorna och ett par stay-ups och så.. såå.. finns dte något annat sensuellt man kan ha som är lite halvsexigt.?

HJÄLP!!

• Svar på tråden secret box , vilka kläder?
  • JustMeAndMyLove

Jag tror själv att det viktigaste är att du känner dig sexig i det du har på dig :)
    Jag själv kommer ha vanliga vita boxers, för det är så jag trivs bäst!

• Sååå lurade

En duktig fotograf kan få dig fin i underkläder också, gäller bara att fota i rätt vinkel. Nu vet jag iåfs inte HUR mycket magee vi pratar. men jag har lite gravidmage kvar och de syns inte på många bilder... syns inte ens att bh är i helt annat struktur än trosorna. Tänkte ha en sån gördel på mig som jag skulle dragit upp till bhn ,men jag trodde detskulle synas för mycket. men med facit i hand så hade det också blivit snyggt när jag sett slutresultatet...

Se bara till att kläderna inte sitter för tight och det blir valkar pga underkläderna...

• shakynose

Genomskinligt slipnattlinne är hett! Om det bara är magen som känns tråkig att visa kanske du kan dölja den med en brudbukett eller liknande?

• MyrahCollin

hehe jag har valkar så det heter duga!!

om jag säger såhär.. jag har en övervikt på 30 kg!!

jag funderar på att ha en korset.. sån som man har för magen bara.. men jag vetefan om det är speciellt snyggt?!?

• JustMeAndMyLove

Finns mycket olika snygga korsetter som är jättesexiga :)

Tycker det är synd att man måste se smal ut... Men en bra fotograf vet hur han/hon ska ta bilderna för att få fram den sida du vill ha :)

Men tänk inte för mycket på det, det är viktigt att kunna slappna av och lita på att fotografen gör ett bra jobb!

MyrahCollin skrev 2009-05-04 18:34:00 följande:
    hehe jag har valkar så det heter duga!!om jag säger såhär.. jag har en övervikt på 30 kg!!jag funderar på att ha en korset.. sån som man har för magen bara.. men jag vetefan om det är speciellt snyggt?!?
  • Sååå lurade

sök på budoire photo så får du kanske lie inspiration, har sett flera mulliga tjejer som är jättefina

Svar på tråden secret box , vilka kläder?