• Taha

Hemsidor & bilder av bröllopspyssel

Öppnar en tråd där vi kan få inspiration till bröllopspyssel.
    Länka gärna till bilder, bloggar och hemsidor.

Exempel på pyssel;
    -Kudde för ringarna
    -Korgar
    -Gästböcker
    -Placeringskort/placeringstavlor
    -Program

etc etc

• Svar på tråden Hemsidor & bilder av bröllopspyssel
  • giz83

hmmm...jag som hade så mycket som vi ska göra...men nu står det helt still...

men jag har ett festhäfte som jag kan inboxa till folk...jag har fått det av en underbar brud här på BT

• Happyasahippo

Inboxa gärna mig med festhäfte giz! Vore supertacksam!!

• Bluebride

jag gjorde mina placeringskort dvs placeringskrukor istället, en ide jag snodde från en bok. nu är det bara bröllopet som saknas

• Emmy1982

Taha vill du vara gullig och inboxa mig med, jag har idétorka!

• Emmy1982

Åh menade så klart giz83 vill DU vara gullig och inboxa :)

• giz83

äsch...de gick inge vidare...kan ni skicka er mina mailadresser istället...

• giz83

men det här är ju inte klokt
    kan ni skicka MIG ERA mailadresser menar jag ju så klart

• giz83

här kommer lite utdrag ur saker jag snappat upp:

tapet som går i de färger vi ska ha och tänker skära bitar och lägga på borden, en tapet är ju 10 m så det blir mycket!

Vi köper även billiga krukor/skålar och har sen köpt sisal och billigare blommor i rätt färg och så sätter vi i en ljuslykta på fot i, gör det arrangemanget själva så då blir det billigare.

gästbok
    Vi ska ha en låda som alla ska få slänga in en hälsning till oss i. Krislådan kommer vi att kalla den

Tanken är att vi i framtiden ska öppna den om vi har bråkat eller behöver påminnas om varför vi blev kära i varandra (kommer antagligen aldrig att behövas =) ).

Barnmat burkar. Sätt ståltråd runt så har ni massor med lyktor som man kan hänga både inne och ute..
    -------------------------------------------------------
    mina egna idéer:
    sen tänkte jag spara på kattmatsburkar och sätta nått tyg/aluminiumfolie runt med ett band runt och ha som "vaser" eller så ska jag göra de till lyktor, borra hål i de och sen göra som med barnmatsburkarna ha ens tåltråd och hänga upp lite här och var. har inte bestämt mig än.

Svar på tråden Hemsidor & bilder av bröllopspyssel