• Mysproppen

Såpbubblor

Jag är på jakt efter såpbubblor till min vigsel. Jag gillar de smala/genomskinliga som finns på bl a Calligraphen. Känner någon till om man kan köpa dessa i någon butik i Stockholm för att slippa dyr frakt? Har ni isf någon prisuppgift på dessa?

• Svar på tråden Såpbubblor
  • vita drömmar

vi köpte vanlinga såpbubblor. fullt stora förpackningar och ändrade lite på utseendet.
    på så sätt har barnen sysselsättning hela kvällen.

• Frukenob

Tänk på att vanliga såpbubblor kan ge fläckar på klänningen!

• Igia

De har ju rabatt på såpbubblor på calligraphen denna vecka. 20%. frakten är 80kr så det blir inte så mkt dyrare nu när de har rabatt. Tittade på en bröllopsbutik som sålde från bröllopsbubblor men de låg nästan 40kr dyrare per kartong så det blev rätt mkt billigare att beställa nu...

Ett litet tips bara...

• Frukenob

Sök på olika sidor. Köpte mina bubblor för 99kr för 24st. Dyrare i affärerna så frakten jämnar nog ut sig.

• Numbert

Vi köpte våra bubblor hos Myheart.se. Dom har flera olika sorter av bröllopsbubblor, och enbart 39 kr i frakt.

• vita drömmar

Är det sen bevisat att de dyra små förpackningarna med såpbubblor inte ger fläckar?

• MulleNuh

Jo så har jag iaf fattat det..

vita drömmar skrev 2009-05-06 11:00:47 följande:

Är det sen bevisat att de dyra små förpackningarna med såpbubblor inte ger fläckar?
  • MulleNuh

Tror hon bara ville tipsa.. Inget att bli bitsk över!

• SagansMamma

Vi har träffat flera olika försäljare av bröllopsbubblorna på olika bröllopsmässor vi varit på i år och dom har allihopa lovat att bubblorna inte fläckar.. Har för mig att det står på alla sidor där man kan köpa också, att dom inte lämnar fläckar. Vanliga såpbubblor är ju ett helsike, fläckar ju på ALLT och jämt. Fult som sjutton.
  • vita drömmar

Jag har aldrig reagerat på att vanliga såpbubblor skulle ge fläckar. därav lite förvånad över detta.

Svar på tråden Såpbubblor