• mamma68

Prästen

När hör prästen av sig före vigseln? Vi gifter oss den 23/5 och han har inte hört av sig ännu. De sa på pastorsexp. att han skulle höra av sig några veckor innan. Bör jag ha panik? När har era präster hört av sig?

• Svar på tråden Prästen
  • skille

Du burde ha hørt noe nå, ring og spør hvilken prest du skal og og ring han. hvor gifter du deg?

• Noxire

Vi gifter oss 1/8 och för 1½ vecka sedan pratade jag med vår präst. Vi skall träffas den 15/6 för hon går på semester sen i 4-5 veckor.

Kram till alla

• Bailys

ja du måste ringa han...dålig stil av prellen för ni ska ju diskutera hur ni ska gå i kyrkan,vilken musik, psalm o sånt. Jag ska träffa min nästa vecka o vi gifter oss 27 juni. lycka till :)

• mamma68

Åh hjälp - jag måste nog ringa på en gång =)

• Kjell Präst
    mamma68 skrev 2009-05-07 11:12:47 följande:
    När hör prästen av sig före vigseln? Vi gifter oss den 23/5 och han har inte hört av sig ännu. De sa på pastorsexp. att han skulle höra av sig några veckor innan. Bör jag ha panik? När har era präster hört av sig?
    Panik är aldrig bra Däremot tycker jag att du ska kontakta församlingen. Vissa präster är sega, men måste ju ändå förstå att brudparet vill veta. Ring prästen - om du vet vem det är, annars expeditionen.
  • mamma68

Letar numret till pastorsexp as we speak =)

• mamma68

Ok - nu har jag mailat prästen - hoppas att han läser sin mail någon gång =)

Svar på tråden Prästen