Nya Skelleftetråden!
Här är den nya tråden för alla par med anknytning till Ske-å! Såg att den gamla tråden kommer stängas imorgon så jag startar en ny redan nu
Här är den nya tråden för alla par med anknytning till Ske-å! Såg att den gamla tråden kommer stängas imorgon så jag startar en ny redan nu
Dankat
Fusk! Jag vill åxå ha en syster, bästa kompis eller kusin eller nåt som är frisör! ;)
Nåja, jag får iaf blommorna billigt eftersom jag jobbat på stället och känner alla där :)
Ska vi lägga in alla datum för bröllopen igen?
åhh en tråd med massa skellefteå folk, precis va ja behövde :D ska gifta mig där den 25/7 men bor i sthlm...e lite svårt och planera härenerifrån...har inte ens varit i lokalen ja bokat :S
Jag borde inte sitta vid datorn idag, allt jag gör ser ju jätteskumt ut! Nu har jag skrivit själv i citatrutan. Det trodde jag inte skulle gå... :P
Dinnajad 090801
Dankat 090817
Iluna 090725
ElMac 090807
Mirfak 090919
MilaPila 1007??
(plockade med de ja hittade i den gamla tråden)
Jag tar mig friheten att ordna dom i kronologisk ordning, hoppas du inte tar illa upp Såg att datumet på mitt bröllop var fel också, det är alltså detta som gäller (om de övriga datumen stämmer)
Dankat 18 juli
Iluna 25 juli
Dinnajad 1 aug
ElMac 7 aug
Mirfak 19 sep
MilaPila juli -10
Jag har förresten pysslat klart alla servettringar nu, 110 st! Och så har jag rimmat ihop en text vi ska ha ovanför toalettkorgarna!
Kikar in och säger hej! Har själv varit en Skelleftebrud, men jag blev en Södertäljebrud och numera är jag Södertäljefru som planerar att bli en Skelleftebrud inom de närmsta åren.
Puh, hoppas ni hängde med
Nej, jag planerar att bli en SkellefteFRU, brud är ju försent
hihi min tanke var att sätta det i kronologisk ordning så tack för att du hjälpte mig med det. Har vart en sjukt stressig dag :)