Asså folk är ju dumma i huvudet!
Dajmstruten, sta pa dig! Din syrra visar verkligen ingen respekt. Vi har samm problem med mina föräldrar som tjatar om folk vi MASTE bjuda för " sa gör man" när det är bröllop enligt dom. Vi har haft manga diskussioner fram och tillbaka och sagt till dom att helt enklet acceptera och respektera vara önskemal ang VART bröllop. Men dom fattar ända inte.Men nu ignorerar vi det bara när dom säger nat.
Igar fick jag ett email fran en kopmis som är bjuden pa bröllopet. Hon är singel och fragade ända fran första början när det blev tillkännagjort att vi skulle gifta oss,om hon kunde ta med sig nagon som sällskap. Jag förklarade för henne att vi har bestämt oss för att lata folk ta min sin respektive flickvän/ pojkvän som verkligen har ett riktigt förhallande. Denna kompisen har ingen san. Ända fragade hon mig igen när hon väl fick inbjudningen om hon inte kunde fa ta med sig nan
(hon hade da precis träffat en kille en vecka tidigare och ville ha med honom.....detta var dock slut 3 veckor senare i alla fall mellan dom). Jag förklarade än en gang för henne att inbjudan är enbart för hene. Och igar skriver hon mig ett email och säger " men nu när det är en del gäster som inte kommer komma maste det väl vara ok om jag tar med mig nan?". Halla????? Tror hon det här kalaset är gratis för oss eller?Alltsa jag blev sa himla förbannad, speciellt da jag redan sagt till henne tva ganger tidigare att inbjudan är ENBART för henne. Jag fattar bara inte hur man ens kan fraga nat sant dum!Det är väl inget j-vla enkelt party heller där man bara kan ta med sig nan helt sporadiskt heller, det är faktiskt ett bröllop!
Sa, nu känns det lite bättre efter jag fatt ut alla ilska lite grann