Inlägg från: brud27juni |Visa alla inlägg
  • brud27juni

Asså folk är ju dumma i huvudet!

Har haft problem med allt från barn på vårt barnfria bröllop.. till att mammas nya inte vill sitta med min pappa, min pappa hade inga problem att sitta med vem som. :) Arrrggghh Kan folk inte fatta att det är vårt bröllop. EN DAG i vårt liv vi kan få som vi vill... Ja jag säger då det... Jisses när de själva gifter sig kommer de att förstå..

Stå på dig :)

• brud27juni

Tack så mycket!
    Ja 50 dagar kvar och när dagen är här vill jag gråta av lycka inte av oro..Tur att min tärna är den bästa i världen! Hon stöttar fixar och har sig.. dessutom ska vi dricka vin och champange med start på morgonen. :) Hahha..

Lycka till alla som har problem, skit i vad alla tycker å tänker. det är er dag!!

dajmstruten skrev 2009-05-08 10:17:31 följande:
    Verkligen, alla säger att det är er dag, sen ska man göra om det för deras skull! Hehe, min andra syrra sa en bra sak när jag pratade med henne om bröllopet och så. Hon sa, står det på inbjudan att alla ska ha orangea hattar på sig så tar man på sig en orange hatt och tackar ja, annars stannar man hemma! Det ska jag ha som måtto resten av mitt liv... (om man nu inte hinner göra sig ovän med precis alla så att man inte får komma på några bröllop :)Brud27juni, åh va jobbigt! Håller på dig :)
  • brud27juni

Haha!
    Vi är dock troende, men även om "barn är en gudagåva önskar vi denna kväll att de stannar hemma för att sova."

På festen vill jag ju att alla ska kunna slappna av utan att behöva "leta rätt" på sina barn hela tiden..

Dessutom gillar jag inte tanken på alkohol och barn i samma rum...

Var bara min åsikt..

Imma skrev 2009-05-08 10:59:59 följande:
    Jag kommer osökt att tänka på det där som Jesus sa till barnen:"Låt inga barn komma till mig, ty de skriker och gapar..."
Svar på tråden Asså folk är ju dumma i huvudet!