• CamillaetCamillus

Hurra! Ett hemligt brev!

För ett par dagar sedan damp ett brev utan avsändare ner i vårt brevinkast. I kuvertet låg, förutom ett knasigt brevpapper (med en rolig gubbe och hjärtan i glada färger, för barn), ett presentkort på 100 kr på HM. På pappret stod, med gnetig handstil:

Köp nåt snyggt att ha på dig!

Och var redo den 16 maj!

/V. E. M. kan det vara?

V E M är mina tre bästa väninnors initialer... och blivande mannen och lille sonen åker till hans föräldrar över helgen, har vi bestämt... Lämpligt nog!

Weeeei!!! Jag blev så glad och förväntansfull att jag stod och hoppade jämfota och fnissade i köket när jag läste det! Har varit orolig och nervös inför detta med möhippa, men nu är jag bara jätteglad och pirrig! (Jag uppskattar förvarningen, så jag hinner duscha och ha snygga rena kläder på mig... hoppas jag!)

• Svar på tråden Hurra! Ett hemligt brev!
  • roodeberg

Ja, tips är att raka benen och så ifall ni ska på badhus t.e.x. det var det en kollega som tipsade om, hon blev hippad för några veckor sedan.

• zeddy

Åhh va roligt!!! Jag väntar också på min.. Gifter mig om 36 dagar...

• Jen75

Åh vad roligt, vilken kul grej! Hoppas de blir kul.

• CamillaetCamillus

Ja, jag ser verkligen fram emot det! Mitt tjejgäng bor i en annan stad, flyttade för att bo med mannen som jag nu har barn med, och som jag skall gifta mig med till midsommar, så vi träffas inte så ofta.

Tack för tipset, jag skall både raka benen och tvätta håret tänkte jag. Vet dock inte vad jag skall köpa för presentkortet, känns ju som att man vill ha något skoj att visa upp när vi ses. Vad jag behöver (som man kan få för 100 spänn) är en ögonbrynspenna... men hur kul är det? Strumpbyxor kanske? *funderar*

• CamillaetCamillus

Och nu kom det ett kuvert till! Med ett konstigt meddelande om att någon skall ringa mig, och en tågbiljett till staden där de flesta av mina vänner bor (som jag har flyttat från), avgång nästa lördag förmiddag. :O Spännande så man kan dö!

• Divina73

Shit vad spännande berätta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wildalila

Raka bikinilinjen. Nu är det iofs sommar så de är kanske gjort.Men min möhippa var i oktober och jag fick inte en nys om möhippan. Så det missade jag totalt. Ganska jobbigt. När min bästa killkompis som jobbar som manlig strippa, särade på mina ben (hade bikinitrosor) men ja...hemskt pinsamt!!!

Läste igenom nu vad jag skrev och... lät kanske inte helt normalt med särade på mina ben men det var smakfullt gjort eller hur man ska säga.=)

Ha det super kul=) Kramar

• wildalila

hahah ser nu att det var den 16 maj...!! shit vad off jag e =) Men hoppas det var kul iaf=)

Svar på tråden Hurra! Ett hemligt brev!