designa egna skor..?!?!?!?!
Jag läste i en tråd nånstans om en tjej som hade en hemsida där man kunde välja, färg,höjd på klack och form på skon själv.. nån som har adressen?
Jag läste i en tråd nånstans om en tjej som hade en hemsida där man kunde välja, färg,höjd på klack och form på skon själv.. nån som har adressen?
www.pernillasbrudbutik.se
Det är högsesong nu så det tar ganska lång tid att få skorna. Du kan även kontakta kina direkt, det blir lite billigare och är samma skor. Sök på "mina kinaskor har kommit" här på BT, där finner du all info om det!
menar du www.pernillasbrudbutik.se
tackar.. hittade det efter ett tags letande på google.. synd bara att det var sån jäkla levernastid.. skulle behöva ett par gröna skor till min NYC resa då jag ska på bröllop..
Jag beställde skor direkt från Kina. Beställde 3 par och det tog en och en halv vecka. Super nöjd. Ett par av mina kompisar + min mamma har också beställt skor därifrån (melodyshoe).
Ska sälja ett par av dem som min mamma beställde om du vill se ett exempel på typ av skor man kan beställa. Skorna finns på köp och sälj och är guldfärgade.
tjejer kolla i mitt galleri säg är skorna för stora tycker ni???
Jag måste i så fall byta rätt snart.
Fraggel: ifrån vilken sida beställde du då?
Jag beställde mina från
www.melodyshoes.com.hk/tailor.php
Jo de ser lite för stora ut. Men du måast även känna hur de känns på foten!
F A M E skrev 2009-05-08 22:20:53 följande:
Jo dom ser väldigt stora ut faktiskt.. Men modellen är ju super!! (samma som mina)
F A M E skrev 2009-05-08 22:20:53 följande:
Tror ni jag ska ha 35 1/2 istället, på bilden är de 36:a?
Yes likadan sko.
Blir det så stor skillnad på en halv stl bara?
F A M E skrev 2009-05-09 10:44:20 följande:
lillfraggel1: det står inga priser på skorna på den sidan. Vilken prisnivå är det på skorna från sidan?
Hej!
Jag köpte skorna när dollarn var låg så jag fick 3 par för 800 inklusive flygfrakt. Det tog bara 1 1/2 vecka att få skorna. Jag hade tur och de fastnade inte i tullen. Min mamma beställde sina efter mig när dollarn var högre + att de fastnade i tullen. Hon betalade 450kr totalt för skor, frakt och tull.
Jag har aldrig någonsin haft finskor som suttit så här perfekt. Jag är super nöjd och kommer absolut att beställa fler skor i framtiden. Skorna levererades i rosa skokartonger med gelesulor och skopåse till varje par.
Jag mailade bilder från hemsidan och frågade om priser. Fick svar dagen efter. Sedan ritade jag av mina fötter på ett papper och mätte avtrycken och mailade in mina mått.
Här kan ni få se bilder på mina guldskor www.brollopstorget.se/Annonser/
De på bilderna är mina skor. Annonsen är för min mammas som är likadana fast oanvända.
Mina vita bröllopsskor har jag redan sålt här på BT så de har redan burits av ännu en brud. Det var en tjej som skulle köpa min brudklänning och fastnade för mina skor också.
Har ett par rosa glittriga också som jag inte riktigt vet när jag ska ha men de var så söta så jag var bara tvungen att beställa dem också