• Sommar 2010

Min blivande ska på svensexa...

Undrar bara om ni har några betänkligheter inför blivandes svensexa?

Har hört historier om blivande brudar som blivit hysteriska över diverse saker som hänt under svensexan, t ex en som rev sönder alla krokiteckningar som gjorts av hennes blivande som fick stå modell.

Mitt enda krav är att min blivande ska hinna nyktra till innan bröllopet , dvs att det inte är dagen innan och det är väl högst ovanligt nu för tiden.

• Svar på tråden Min blivande ska på svensexa...
  • WifeJune2009

Min är på sin nu i skrivande stund! Jag önskar att han får en fantastisk dag och det vet jag för han har underbara vänner som planerat och grejat så himla bra, med överraskningar som kommit under en månads typ drygt. Det blir säkert en del uppdrag, och säkert en del vin, men det är hans dag och jag hoppas att han har kul!! : ) Det är väl hur man känner inför hans vänner som styr oron eller att man känner sig "trygg".. Jag vet att de lägger tid och kärlek på sin vän så ocvh är väldigt ambitiösa och skulle aldrig hitta på nåt som han inte vill - so no worries!! Jag lär väl också få min del på min möhippa den dagen och det får man ju unna varandra, inkl. de bus man "får"...

• christine1975

Min blivande man har klarat av sin svensexa nu, men jag har inte sett röken av honom än utan han har sovit hos kompisar inatt. Men vi har pratats vid, och det hade varit kul! Vilket självklart är det viktiga. Jag har mitt kvar, och antar att det blir nästa helg då det inte är många helger kvar när bröllopet ska stå till pingst. Lite pirrigt, men hoppas på att det blir en riktigt mysig dag med sina närmaste vänner.

• giz83

ååå va spännande!
    jag håller med WifeJune2009
    jag litar på hans kompisar och känner mig trygg med att de inte gör alltför "farliga" uppdrag till honom...

däremot fick jag höra från mina svärföräldrar som varit och handlat igår på Willys ute hos oss och hade sett en man som kommit in i Dr Mugg utstyrsel...
    och för er som inte har barn, eller inte har sett det programmet så är det markoolio som springer runt i en grodmansdräkt som har bortklippta skinkdelar...=) så det är en bar rumpa, och ett stort toalock över huvudet och toaborste och grodmansfötter.

så han hade som uppgift att gå in och köpa toapapper och en toaborste....
    de berättade att de hade velat ha kameran med sig...men det hade de inte tyvärr!!!

Svar på tråden Min blivande ska på svensexa...