• Cilly

nu är det bestämt

Idag på väg hem till min mamma satt min b2b och jag och bestämde att sommaren 2010 skall vi gifta oss=D
    Vi har tidigare snackat om förlovning och tittat på ringar och storlekar. Men förlovningen är inte nått jag har mer koll på.

HAN ska överraska mig, då skall "allt" vara klart, dvs ringar osv...

Jag är lycklig=D

• Svar på tråden nu är det bestämt
  • Malin och Joel

Grattis!

Det är lite som oss, vi ska också gifta oss sommaren 2010, har tittat på ringar så vi vet vilka vi vill ha men inte förlovat oss än utan han ska överraska mig med ett riktigt fieri

• Cilly

Jo både han och jag vill att det gör det "ordentligt" Så nu går man på helspänn eller nått.... Jag vet inte alls när

• Malin och Joel
    Cilly skrev 2009-05-10 15:51:44 följande:
    Jo både han och jag vill att det gör det "ordentligt" Så nu går man på helspänn eller nått.... Jag vet inte alls när
    Hihi, samma här, det är romantiskt och spännande samtidigt som man är sååå otålig och vill att det ska hända nu!
    Men nu har jag frågat när han ska göra det så mkt att han hotat med att förlänga det med en månad för varje gång jag frågar... =P
  • Cilly

oj det var lite väl hårt*ler*
    Jag är dock precis likadan

• ToastmasterMarie

Det är helt underbart att bli överraskad. Min m2b tog mig helt med storm för två månader sedan, vi hade inte ens talat om att förlova oss. Jag är så lycklig och då han tog fram ringarna efter allt annat han fixat på vår årsdag blev jag helt mållös och kunde inte ens säga ja, utan bara kysste honom.

Svar på tråden nu är det bestämt