han friade idag!!
vi har redan bestämt att gifta oss den 1 aug på sambons 30 årsdag o planeringen är i full gång, kyrka bokad mm. men vi har liksom bestämt det tillsammans inget romantiskt frieri eller så. det har gjort mig lite ledsen men men det behövs ju inte bara båda vill osv. i lördags lämnade vi bort barnen 5 år och den minste 8 månader o åkte till ronneby brunn, igår hade vi spabehandligar, badade jacuzzi, champagne på rummet, 3 rätters middag och dansade på kvällen, sov underbart gott, barnfritt för första gången!!!!!! idag åt vi frukost, jag provade yoga, badade, sen ville han ta en promenad i parken, underbart väder sol o mysigt. de har ett vattenfall i parken o vi satte oss på bänken o bara njöt, sen tar han av solbrillorna, kepsen tar mina händer och går ner på KNÄ!! jag blev så chockad o lycklig: han frågade om jag ville gifta mig med honom den 1 aug, o självklart svade jag JA! han tittade på mig o jag såg att det rann tårar i hela ansiktet på honom, jag känner mig som värdens lyckligaste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!