Tanzania, någon mer?
Bride to be: Vi funderar ocksa pa Tanzania o Zanzibar el Pemba. Men allt ar sa hiskeligt dyrt! Var ligger er budget pa och vilken researrangör har ni?
Bride to be: Vi funderar ocksa pa Tanzania o Zanzibar el Pemba. Men allt ar sa hiskeligt dyrt! Var ligger er budget pa och vilken researrangör har ni?
Candy Anthony, var hamnar ni i pris pa eran resa?
Jag bodde i Arusha 1998 och var senast pa safari 2002 sa mkt har andrat sig och jag har ingen koll langre kanns det som...
Bridetobe09: Det var verkligen billigt! Har man tid och orkar aka buss sa ar det verkligen ett alternativ i Tanzania. Aker ni med de Scandinavian Bus eller vad de nu heter? Resan mellan Nairobi och Arusha ar ganska ok faktiskt: gjorde den manga ggr.
Vi har nu bokat vara flighter (KLM via Amsterdam direkt Arusha)for 660 Euro/pp och sen 5 dagars safari innan 10 dagar Pemba och Zanzibar. Blir helt suverant kanns det som. Ar nastan mera exalterad over resan an brollopet
TRevlig resa BMTS!
I Nairobi tycker jag att flygplatsen är ett av de fa säkra platserna faktiskt! Nairobi ar ju inte sa där supersympatiskt faktiskt tycker jag. Tycker mycket bättre om Tanzania!