• christine1975

Snart dax...

Jag och min sambo gifter oss nu i pingst, och det är utan att det börjar bli pirrigt. Ett helt grabbgäng hämtade Johan i lördags för hans svensexa. Den hade varit riktigt kul, med mycket flytande tillbehör hela dagen... Jag antar att de tar mig till helgen, för det är inte många dagar kvar att vifta på. Är nervös.

I em kommer prästen för att gå igenom vigseln, nu känns allt så verkligt o så nära! Annars är det mesta fixat, lite småbestyr som att hitta örhängen etc.

Fler som ska säga ja nu inom det närmaste?

• Svar på tråden Snart dax...
  • Fanasis

Jag är också ohippad och ska gifta mig till pingst. De har två helger på sig om det blir något. Vi får väl se. Det är ju nästan så jag hoppas att det inte blir något för jag har inte tid!!!

Jag har sååå mycket kvar att göra, men det känns ganska ok ändå. Imorgon ska vi träffa prästen och det ska bli kul!

• christine1975

jo, man kan ju alltid önska att man slipper....men är nog troligast att man inte gör det. De har nog hittat på massa hemska hyss. Men visst blir ju kul oxå! Johan hade de klätt ut i hemska raggarkläder och bett honom utföra diverse uppdrag på stan (köpa sexleksaker för en viss summa, köpa trosor till sig själv som han sen fick ha utanpå sina jeans och köpa glidmedel med jordgubbssmak på apoteket). Jag hade ju dött och aldrig vågat göra det! Men de hade gjort kul grejer med. Kört gocart och han fick spela in en låt i studio...

Svar på tråden Snart dax...