• Troligen

    När...

    Jag funderar på hur tidigt man kan ordna en möhippa? Är 6 veckor innan för tidigt att planera? Det känns som den dagen skulle passa bäst att ha hippan på.

  • Svar på tråden När...
  • giz83

    nej det är inte för tidigt...
    men hade du planerat 3 mån innan så kanske det är lite tidigt...men allt är ju beroende på vilken tid på året som bröllopet ska vara...är det vinterbröllop så kanske man vill ha hippan i aug/sept
    allt är väl också beroende på hur bruden är som person också...

  • MSW

    Är absolut inget problem! Man kan ha den när man vill! jag blev hippad nästan två månader innan bröllopet! jag tycka att det är ganska snällt också att hippa/sexa ett tag innan bröllopet, då det kan vara ganska stressigt för brudparet nära inpå bröllopet!

  • Troligen

    Tack. nu slipper jag ha ångest om att inte hinna. :)

  • novia72

    Jag skulle tro att de flesta har det 4- 2 veckor innan men samtidigt hellre många vänner 6 veckor före!! en BARA några få 2 veckor innan!!!

  • lecaroline

    Om man vill överaska ordentligt ska man ta ca 6 veckor innan. För då har man inte börjat oroa sig om vad som komma skall

    Hade min i lördags näst sista helgen och de kunde inte lura i mig någonting. Så jag var på plats men inte förvånad och tagen på sängen. Fast man har ju lika roligt sedan ändå

  • Troligen

    Haha, smart. Då kanske hon inte har någon aning om att vi ska röva bort henne. ;)

  • giz83

    troligen-->haha...ja men det är ju bra om hon inte är förberedd på det....hihi

Svar på tråden När...