När...
Jag funderar på hur tidigt man kan ordna en möhippa? Är 6 veckor innan för tidigt att planera? Det känns som den dagen skulle passa bäst att ha hippan på.
Jag funderar på hur tidigt man kan ordna en möhippa? Är 6 veckor innan för tidigt att planera? Det känns som den dagen skulle passa bäst att ha hippan på.
nej det är inte för tidigt...
men hade du planerat 3 mån innan så kanske det är lite tidigt...men allt är ju beroende på vilken tid på året som bröllopet ska vara...är det vinterbröllop så kanske man vill ha hippan i aug/sept
allt är väl också beroende på hur bruden är som person också...
Är absolut inget problem! Man kan ha den när man vill! jag blev hippad nästan två månader innan bröllopet! jag tycka att det är ganska snällt också att hippa/sexa ett tag innan bröllopet, då det kan vara ganska stressigt för brudparet nära inpå bröllopet!
Tack. nu slipper jag ha ångest om att inte hinna. :)
Jag skulle tro att de flesta har det 4- 2 veckor innan men samtidigt hellre många vänner 6 veckor före!! en BARA några få 2 veckor innan!!!
Om man vill överaska ordentligt ska man ta ca 6 veckor innan. För då har man inte börjat oroa sig om vad som komma skall
Hade min i lördags näst sista helgen och de kunde inte lura i mig någonting. Så jag var på plats men inte förvånad och tagen på sängen. Fast man har ju lika roligt sedan ändå
Haha, smart. Då kanske hon inte har någon aning om att vi ska röva bort henne. ;)
troligen-->haha...ja men det är ju bra om hon inte är förberedd på det....hihi